Toon posts:

Silicagel uit kofferbak mat halen

Pagina: 1
Acties:

• Stoeptegel5
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-05 01:11
Gegroet Willie Wortels,

Ik had een vochtvreter in de kofferbak staan maar die was omgevallen waardoor de zak met silicagelkorrels en het water onderin in de bak in de geisoleerde kofferbakmat is getrokken. Nu heb ik geprobeerd de mat te drogen maar het is onmogelijk om hem droog te krijgen. Weet iemand hoe ik de de silicagel-water-mix kan neutraliseren o.i.d.? :-(

Groet,
Stoeptegel

Edit: Het gaat om zo'n wollen geluidsisolatiemat.

[Voor 6% gewijzigd door Stoeptegel5 op 13-03-2021 13:30]

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:39

defiant

Moderator General Chat
Dit is geen actualiteit, wetenschap en maatschappij, dus ik verplaats ik deze naar VV.

Wat heb je zelf trouwens al geprobeerd om hem droog te krijgen ? Het is handig om dat te vermelden.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

• JZX81_Drift
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:18

JZX81_Drift

No gods, only 4AGE

Uit de auto halen, hogedrukspuit er op, en een aantal dagen laten drogen in de schuur oid.

Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken

• Stoeptegel5
defiant schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:32:
[mbr]Dit is geen actualiteit, wetenschap en maatschappij, dus ik verplaats ik deze naar VV.

Wat heb je zelf trouwens al geprobeerd om hem droog te krijgen ? Het is handig om dat te vermelden.[/mbr]
Oh sorry, dank voor het verplaatsen.

Ik heb hem 2 weken op de kachel gehad zonder resultaat :'(

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als dat niet lukt zaagsel of kattenbak korrels.

• Stoeptegel5
JZX81_Drift schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:35:
Uit de auto halen, hogedrukspuit er op, en een aantal dagen laten drogen in de schuur oid.
Ah dat is het proberen waard. Hoop dat het werkt, dank je wel. :)

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-05 14:16

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Ik heb een vergelijkbare iets gehad met vochtvreter op een eikenhouten vloer. Goedschoonmaken met water en laten drogen. Het hout is wel een beetje grijs geworden...

Usenet handleidingen

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee