Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mr.martin
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 16-03 19:42
Hallo

Ik zit nu in 5 havo, en heb besloten om ict te gaan studeren.
Dit wil ik gaan doen op HBO niveau, als richting wil ik software engineering kiezen.
Het zou mij leuk lijken om programma's (Apps, etc...), games (niet mijn doel, maar zou het wel willen leren) en vooral de mogelijkheid hebben om apparaten te programmeren (robots, etc...) mijn droom zou dan ook zijn om als software engineer bij Rocket lab/ESA aan het werk te gaan.

Ik twijfel nu tussen twee verschillende studies, HBO ICT aan de Hanzehogeschool, en Informatica bij NHL Stenden in Emmen.

Misschien zijn er hier mensen die ervaring heeft met de studie, of werkzaam is als software engineer en die mij advies kunnen geven.

In ieder geval bedankt!
Matthijs.

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dubbel.

[Voor 22% gewijzigd door Ardana op 13-03-2021 12:41]

Note to self: being good is often more important than being right.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True