Toon posts:

Elgato Stream Deck

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jamo48
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17-09-2022
Mijn vraag, ik kan in 'Elgato Stream Deck' MS Word openen, maar ik zou ook graag willen leren hoe je een nieuw document kan openen zodat je er direct gebruik van kan maken?

Ik weet ook nog niet of je een Batch file kan gebruiken?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik, Elgato Stream Deck XL
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb, ik kan nu behoorlijk omgaan met Create Folder, Open en Website...
...

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:54
Je kan Word zo instellen dat 'ie direct begint met een nieuw document: https://wordribbon.tips.n...ith_a_Blank_Document.html

Gevonden door te zoeken bij google naar 'directly open new document microsoft word shortcut'

[Voor 35% gewijzigd door Hahn op 13-03-2021 12:11]

The devil is in the details.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:17

g0tanks

Moderator CSA
jamo48 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:09:
Relevante software en hardware die ik gebruik, Elgato Stream Deck XL
...
En welke versie van Word heb je? De laatste versie van Office 365 of Word 2013 kan nog wel eens uitmaken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• jamo48
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17-09-2022
Je kan Word zo instellen dat 'ie direct begint met een nieuw document:

Bedankt, mijn MS Office versie is 2019.

Ik wil graag 2 Opstart knoppen gebruiken, dat is juist zo gemakkelijk is Elgato Stream Deck.

De 1e alleen openen zodat je links kan kiezen voor een eerder gemaakt document.

De 2e direct een nieuw document openen, zodat je meteen kan starten met invoeren.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@jamo48 Het is en jaartje geleden dat je deze vraag gesteld hebt, mocht je al een oplossing hiervoor hebben dan mag je deze post als niet geplaatst beschouwen.

Mijn oplossing zou zijn om Word lekker standaard te laten, dus jouw optie 1.
Voor het meteen beginnen met een nieuw document zou ik kiezen voor een Multi Action met daarin: Word starten, timer voor X seconden zodat Word gegarandeerd opgestart is, een sneltoets voor CTRL+N of Enter wanneer de selectie standaard staat op "Leeg document" op het beginscherm.

• Tom.
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 02-01 19:50
De bovenvermeldde shortcode kan je inderdaad in de bijgeleverde software instellen als 'shortcut'.

Lees hier meer info over de verschillende modellen + werking: https://www.tech4marketin...ltoets-binnen-handbereik/

Mvg
Tom
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee