Hallo iedereen,
Alvast bedankt dat jullie eens door mijn lijst willen gaan en mij advies willen geven.
Heel hartelijk bedankt!
Ik ben Didier
32 Jaar
Gamers sinds kind
IT'er als beroep
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik koop 1 systeem dat duur is en probeer zo veel mogelijk jaren te overbruggen zonder te moeten upgraden.
Dit geeft mij het voordeel van in het begin alles MEGA hard open te zetten, maar toch duurzaam te zijn over de jaren.
Voorbeeld mijn vorige pc had een GTX 680 en ging mee sinds 2012, maar is nu net kapot gegaan.
Mijn activiteiten is Gamen. Shiny is leuk, maar performance is belangrijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een limiet omdat ik heel lang mijn mijn PC doe. (Huidige pc is 9 jaar met 0 upgrades.)
~2500 euro maar kan perfect afwijken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, mijn oude pc blijft bestaan voor tv te kijken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een high-end systeem dat zich goed koel kan houden, maar ook stil is. Ik ga ook naar lan-parties (onder vrienden) dus ik verzet mijn pc wel 5-10 keer per jaar. Voor deze reden en omdat ik heel lang met mijn systeem wil doen zou ik niet opteren voor waterkoeling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet goed met minder bekende merken. Dus ik doe vaak stick to what you know appoach. maar ik staar me ook niet blind natuurlijk.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga wel kijken of hij zijn memory volledig gebruikt en mss de rage mode van AMD met nvidia, maar ik zal niet boven spec runnen om durzaamheid te garanderen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hier onder een build gemaakt.
Wat vind je goed, wat niet?
Is iets onnodig duur?
Ben ik iets vergeten? (1 fan connecter/hub zit er nog niet in)
De Grafische kaart en CPU heb ik al. Deze kan ik dus niet meer aanpassen (helaas geen RTX 3080
)
Alleen de overige artikels zijn van belang.
Dank u voor uw input
Didier Roels
Alvast bedankt dat jullie eens door mijn lijst willen gaan en mij advies willen geven.
Heel hartelijk bedankt!
Ik ben Didier
32 Jaar
Gamers sinds kind
IT'er als beroep
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik koop 1 systeem dat duur is en probeer zo veel mogelijk jaren te overbruggen zonder te moeten upgraden.
Dit geeft mij het voordeel van in het begin alles MEGA hard open te zetten, maar toch duurzaam te zijn over de jaren.
Voorbeeld mijn vorige pc had een GTX 680 en ging mee sinds 2012, maar is nu net kapot gegaan.
Mijn activiteiten is Gamen. Shiny is leuk, maar performance is belangrijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een limiet omdat ik heel lang mijn mijn PC doe. (Huidige pc is 9 jaar met 0 upgrades.)
~2500 euro maar kan perfect afwijken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, mijn oude pc blijft bestaan voor tv te kijken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een high-end systeem dat zich goed koel kan houden, maar ook stil is. Ik ga ook naar lan-parties (onder vrienden) dus ik verzet mijn pc wel 5-10 keer per jaar. Voor deze reden en omdat ik heel lang met mijn systeem wil doen zou ik niet opteren voor waterkoeling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet goed met minder bekende merken. Dus ik doe vaak stick to what you know appoach. maar ik staar me ook niet blind natuurlijk.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga wel kijken of hij zijn memory volledig gebruikt en mss de rage mode van AMD met nvidia, maar ik zal niet boven spec runnen om durzaamheid te garanderen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hier onder een build gemaakt.
Wat vind je goed, wat niet?
Is iets onnodig duur?
Ben ik iets vergeten? (1 fan connecter/hub zit er nog niet in)
De Grafische kaart en CPU heb ik al. Deze kan ik dus niet meer aanpassen (helaas geen RTX 3080

Alleen de overige artikels zijn van belang.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC | € 949,- | € 949,- |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 465,- | € 465,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 2TB | € 395,- | € 395,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 MASTER | € 346,05 | € 346,05 |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool II Mesh Performance | € 129,- | € 129,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-16GTZNC | € 129,91 | € 129,91 |
3 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 High Speed PWM, 120mm | € 19,95 | € 59,85 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.690,61 |
Dank u voor uw input

Didier Roels