Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jppilot
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-09 05:58
Goedemorgen Tweakers,

Ik wil films streamen vanaf mijn laptop naar mijn LG C9. De films zijn lokaal opgeslagen op mijn laptop. Mijn laptop maakt via wifi verbinding met een Experia Box v10, de tv is via ethernet verbonden met de Experia Box.

Momenteel maak ik gebruik van Plex. Dit werkt prima voor lagere kwaliteit films (1080p), maar begint te stotteren bij 4k HDR 7.1 Atmos content.

Hoe kan ik het stotter/buffering probleem oplossen? de laptop aansluiten met ethernet is geen optie. De Experia Box staat ingesteld op 802.11n 2.4 Ghz, wat voldoende Mbps zou moeten geven. De 4k HDR content heeft volgens Plex een bitrate van +/- 40 a 50 Mbps.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
HDMI kabel tussen je laptop en tv? Dat zal altijd werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jppilot
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-09 05:58
Vanwege het geluid dat de laptop produceert is dat niet de gewenste optie, maar bedankt voor je input! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je betrouwbaar goede kwaliteit video wilt weergeven maar geen stekkers aan kan, of wil, aansluiten dan houdt het een beetje op he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Of via een HDMI kabel of netwerkkabel, via Wifi gaat niet werken.
Of op een goede USB-stick zetten en in je TV steken.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@jppilot De zwakke schakel hier is de WiFi verbinding. Daar zul je iets aan moeten doen. Of je gebruikt toch een ethernetkabel of hangt de laptop met HDMI aan de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:22
Kun je de wifi op je laptop niet upgraden, met wifi5 (voorheen ac) heb je aanmerkelijk meer bandbreedte beschikbaar.
Pagina: 1