Toon posts:

Rare registratie van een gitaarforum wie weet dit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sugarcool6
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-01 03:54
Mijn vraag
...
Ik wil me bij een forum voor gitaren G&L (= een merk) registreren. Alles is normaal maar ik moet een
vraag aanvullen/beantwoorden.

Zij komen met een cijfer reeks en ik moet daar iets aan toevoegen, snap er niets van.
De tekst heb ik op google nagekeken en ik kom op "python' is dat soms een soort code?
Verder kwam ik er niet uit.

...zie de onderste regel "What is the next to last item in this list: [Z486, 2, 126B683, A76K901Z, 91046K, 1296, 983, 92V45ac, 34]?:"

Ik weet niet wat ik daarnaast in moet vullen of waar dat over gaat.

Alle reacties

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Kun je delen waar je op Python kwam? Als ik op één van de strings (of het geheel) zoek kom ik alleen dit Tweakers topic tegen.

Overigens wel een beetje een overdreven captcha voor een forum..

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
'Next to last' betekent gewoon op 1 na laatste, 92V45ac in je voorbeeld dus :-)

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Het is inderdaad de voorlaatste.
Maar tegen de tijd dat je dit leest is die vraag waarschijnlijk al verlopen en moet je nu een andere beantwoorden.

Ze voegen dit soort ‘simpele’ vragen toe aan een registratieproces om het automatisch registreren door bots tegen te gaan.

We zien de volgende vraag graag tegemoet :p

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mail de beheerder dat die vraag nergens op slaat, en of hij eerst simpelere controlevraag á la kleuterschool niveau kan verzinnen. Meeste spam-botjes hebben nog de intelligentie van een baby ;)

Ik verwacht overigens niet dat ze een controlevraag over Python op een Gitaarforum stellen. Volgens hij gaat het meer over akkoorden ofzo? Ik ben overigens geen gitarist, maar beginners houd je dan wel buiten 8)7.
Oh.. het is een logische leesvraag. 7(8)7

[Voor 54% gewijzigd door AW_Bos op 13-03-2021 09:19]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Het_Eendje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:11
PhpBB kennende is het juist een hele statische vraag. Als ik een dummyforum nodig heb voor vrienden doe ik ook wel eens een vraag als "Hoeveel letters heeft Annes naam?" Het lijkt een stomme vraag, maar supernuttig tegen bots. :p

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-05 06:37

Blokker_1999

Full steam ahead

Is inderdaad een statische vraag, als ik naar de registratiepagina ga krijg ik dezelfde lijst te zien.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Denk dat dit iets is wat je even had kunnen vertalen, het is een begrijpend lees vraag. Het betekend letterlijk: "wat is het op één na laatste item in deze reeks?"

92V45ac dus.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee