Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• freaky89
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 15-03 21:22
Wat voor kleur Iphone 12 Pro Max 512 GB is het meest populair op de consumentenmarkt ?

- Goud
- Zilver
- Grafiet
- Oceaanblauw

Every problem should be seen as a challenge or opportunity

Alle reacties

• sushieffer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 04-06 11:39
freaky89 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:42:
Wat voor kleur Iphone 12 Pro Max 512 GB is het meest populair op de consumentenmarkt ?

- Goud
- Zilver
- Grafiet
- Oceaanblauw
1 tip: neem de kleur die JIJ het mooiste vind.

Think Different

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Zelf ben ik voor oceaanblauw gegaan, maar ik had net zo goed voor grafiet kunnen gaan. Ik gebruik toch een hoesje en de voorkant is bij elke iPhone 12 hetzelfde. Bij goud en zilver vallen de camera’s meer op, dus dat vind ik minder.

[Voor 48% gewijzigd door syltheboy op 12-03-2021 23:10]

• freaky89
@sushieffer de telefoon is niet voor mij. Maar wordt verkocht op de particuliere markt.

• freaky89
@syltheboy goeie tips om in overweging te nemen!

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Er zit niet echt veel discussiewaarde aan dit topic, dus dit topic gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True