Toon posts:

PW filteren op verkopers

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 11:41

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Voor de Pricewatch zou ik graag een filter willen hebben om de resultaten te laten sorteren op score van de verkopers of dat het product bij minimaal x-aantal verkopers beschikbaar zijn (meer dan 1 verkoper bijvoorbeeld).

Bij V&A is het mogelijk om met een truc alle nieuwe verkopers uit te sluiten (vooral bij videokaarten een veilige optie).
Dit doe je door te kiezen door "Beoordeling adveerteerder" te selecteren op minimaal 1 ster). Hierdoor kun je alle nieuwe accounts uitsluiten, doordat deze accounts geen beoordeling hebben. Hierdoor is de kans op een miskoop momenteel een stuk kleiner bij populaire producten.

Echter heb je in de Pricewatch ook diverse verkopers die je het liefst ontwijkt (voorbeelden Max ICT en nieuwkomer Xstra Digital Storage).
Daarbij zou het mooi zijn als je bij een product kunt kiezen bij hoeveel verkopers/winkels het te koop is of waarbij je kunt zien dat de minimumscore van de verkoper minimaal 4 sterren is.

Wellicht is deze mogelijkheid beter te realiseren dan een verkoper filter (vanwege de duizenden verkopers die anders in het drop-down menu zitten).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Verspilde moeite. Er zijn al tal van topics over het aanpassen van de Pricewatch m.b.t. het filteren van ongewenste verkopers.
Ook al zijn bepaalde verkopers voor veel bezoekers van Tweakers ongewenst, ze leveren wel geld op voor Tweakers. Vandaar dat er geen moeite wordt gedaan om de Pricewatch aan te passen.

De enige work-around om verkopers te filteren is om het product eerst in een wensenlijst te plaatsen.

Soms ben ik bijna gelukkig

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 11:41

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Ik probeer het even op een andere manier.
Ik zie een ideaal filter bij V&A, hoeveel tijd kost het om een soortgelijke filter te gebruiken bij de PW?

Mensen wachten wellicht al 5 jaar op een filter met zo'n effect. Doordat ik nu op zoek ben naar wat hardware, maak ik eigenlijk meer kans op een eerlijke verkoper via de prijsvergelijker van Hardware.info.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:37

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Kiswum en @JukeboxBill Zoals je hier kunt lezen (en misschien wist je dit al) ACM in "Optie om bepaalde webshops niet mee te nemen in zoekopdracht", hebben we sinds vorige week een levertijdenfilter. Die blijkt helaas nog de mist in te gaan als je op prijs gaat sorteren, maar dat wordt nog gefixt. Dit is dus een eerste stap in het kunnen filteren op allerlei andere zaken, waarbij een shopfilter een van de doelen is. Geen idee of dat en de andere ideeën ook haalbaar blijken te zijn, maar het is nu dichterbij dan ooit.

Gezien het niet iets is wat wij als content medewerkers kunnen instellen, verplaats ik dit topic naar Mooie Features.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:38

crisp

Devver

Pixelated

En een shopfilter is er inmiddels ook: XWB in "Feature: shops blacklisten"

specifieke vragen en opmerkingen mogen in dat topic :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee