Hi!
Sinds kort ervaar ik in Google Chrome een glitch waarbij het scherm gemaskeerd wordt en je gegevens niet meer kan invullen...
Het gebeurd willekeurig en het lijkt net een popup die je normaliter weg zou kunnen klikken.
Helaas is dat niet het geval en heb ik al meerdere malen Edge moeten gebruiken.
Dit is erg vervelend want ik heb alle instellingen en wachtwoorden in Chrome....
Recent eens de instellingen ingedoken en de laatste updates geïnstalleerd maar dit heeft helaas niet geholpen.
Wel viel mij oog op een melding wat benoemd dat Chrome beheerd wordt door mijn organisatie.
Het bevat hier mijn privé laptop en ik heb ook geen werk accounts gekoppeld.
Vandaar dat ik het niet begrijp. Ik heb de Policies al na gekeken maar ikzelf kan er niet wijzer uit worden wat het nou is.
Heeft er iemand hier meer ervaring mee? of kan wellicht iemand mij hier meer over vertellen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Windows 10 Home 20H2 64Bit
-HP Envy 17-NT120ND
-Google Chrome Versie 89.0.4389.82
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Bijwerken Google Chrome
-Chrome Policies bekeken
-Antivirus Scan Norton 360
- Installeren van laatste Updates & Drivers
Sinds kort ervaar ik in Google Chrome een glitch waarbij het scherm gemaskeerd wordt en je gegevens niet meer kan invullen...
Het gebeurd willekeurig en het lijkt net een popup die je normaliter weg zou kunnen klikken.
Helaas is dat niet het geval en heb ik al meerdere malen Edge moeten gebruiken.
Dit is erg vervelend want ik heb alle instellingen en wachtwoorden in Chrome....
Recent eens de instellingen ingedoken en de laatste updates geïnstalleerd maar dit heeft helaas niet geholpen.
Wel viel mij oog op een melding wat benoemd dat Chrome beheerd wordt door mijn organisatie.
Het bevat hier mijn privé laptop en ik heb ook geen werk accounts gekoppeld.
Vandaar dat ik het niet begrijp. Ik heb de Policies al na gekeken maar ikzelf kan er niet wijzer uit worden wat het nou is.
Heeft er iemand hier meer ervaring mee? of kan wellicht iemand mij hier meer over vertellen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Windows 10 Home 20H2 64Bit
-HP Envy 17-NT120ND
-Google Chrome Versie 89.0.4389.82
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Bijwerken Google Chrome
-Chrome Policies bekeken
-Antivirus Scan Norton 360
- Installeren van laatste Updates & Drivers