Toon posts:

Minecraft account kwijt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 14:30
Ik heb vroeger (heel) veel Minecraft gespeeld, en heb nog net een alpha account, destijds gekregen van een collega via een redeem code.

Nu wil ik het graag weer eens spelen, maar kan dus nergens de inloggegevens vinden :|

Ik heb alle e-mailadressen die ik heb al geprobeerd in te voeren, maar die geven allemaal geen thuis. Ik kan mij ook niet herinneren dat dat het met een e-mail login werkte...? Ik heb voor het laatst op de TweakCraft server gespeeld... maar jaren terug dus.

Het enige wat ik nog kon vinden is de redeem code, maar de webpagina die daarbij hoorde werkt uiteraard niet meer.

Heeft iemand een idee hoe er vroeger ingelogd werd? Of hoe ik mijn account weer zou kunnen opduiken?

Verbouwblog van ons Schrootjespaleis uit 1925.

Alle reacties

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:30
Als je de e-mailadressen niet meer weet, dan is het enige nog om via het formulier contact op te zoeken.

Maar ik neem aan dat als je in je emailboxen kijkt en zoekt op Mojang of Minecraft dat je wel iets moet vinden toch?

En anders wordt het toch: https://help.minecraft.net/hc/en-us/requests/new

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 14:30
Wylana schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:04:
Als je de e-mailadressen niet meer weet, dan is het enige nog om via het formulier contact op te zoeken.

Maar ik neem aan dat als je in je emailboxen kijkt en zoekt op Mojang of Minecraft dat je wel iets moet vinden toch?

En anders wordt het toch: https://help.minecraft.net/hc/en-us/requests/new
Thanks voor het meedenken. Ik heb het formulier een kleine week geleden ingevuld. Nog maar eens gedaan, deze keer ook de redeem code er bij vermeld (het is een code met 3 x 4 karakters, de recentere codes zijn langer, dus het is nog echt een oude account :P).

Ik hoop dat ik weer toegang tot mijn account krijg, ik zou het leuk vinden om af en toe nog eens in te loggen. Ik weet niet of ik het waard vind om hem opnieuw te kopen voor 24 euro...

Verbouwblog van ons Schrootjespaleis uit 1925.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee