[Bug, profiel] Functietitel wordt niet meer weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-05 14:15
Bij het aanpassen van het profiel is de mogelijkheid aanwezig om een functietitel in te voeren:
https://tweakers.net/instellingen/profiel/

Deze werd weergegeven op het eigenlijke profiel, maar dit lijkt recent verwijderd te zijn. Ik meen me te herinneren dat het onder beroep stond.

Is dit bewust verwijderd? In dat geval lijkt het me wijs om ook het veldje bij het aanpassen van een profiel weg te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb een ticket gemaakt om dit een keer uit te zoeken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:19

g0tanks

Moderator CSA
Het viel mij 3 weken geleden ofzo ook al op. Hetzelfde geldt voor opleiding en opleidingstype.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
@crisp voor het beroep lijkt het te zijn opgelost, maar voor de opleiding nog niet. Kan dat? :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

g0tanks schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:10:
@crisp voor het beroep lijkt het te zijn opgelost, maar voor de opleiding nog niet. Kan dat? :)
Een collega is hiermee bezig geweest, ik ben daar zelf niet meer bij betrokken geweest. Ik zal het nog even nachecken en indien nodig een vervolgicket maken.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Ik kan beide velden weer zien op zowel mijn profiel als die van jou, @g0tanks, snel getest met Chrome op Android en Windows & in Incognito.

Veel dank voor de snelle oplossing :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Peter schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:01:
Ik kan beide velden weer zien op zowel mijn profiel als die van jou, @g0tanks, snel getest met Chrome op Android en Windows & in Incognito.

Veel dank voor de snelle oplossing :).
In de profielinstellingen kan ik een 'opleiding' en 'opleidingstype' invullen. Alleen eerstgenoemde is zichtbaar in mijn profiel. Dat in tegenstelling tot 'functiegroep' en 'functietitel' die wel allebei zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Yup, je hebt gelijk :). Dank je voor de toelichting.
Pagina: 1