Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe HDMI kabel werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ramrodwillem
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 07:32
Hallo,

Ik heb deze kabel gekocht

https://www.bol.com/nl/p/...er/9200000011860607/?s2a=

Als ik het haakse gedeelte in mn TV doe dan geeft hij signaal vanuit mn ziggo kastje , als ik de kabel omdraai , haakse aansluiting in het ziggo kastje dan heb ik wel signaal.

Lijkt me niet ok of mis ik wat ?

Alle reacties

• StuNNeD
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 14-06 23:13
Ik ga ervan uit dat je in het eerste geval geen signaal hebt...

Het kan dat de HDMI connector net niet diep genoeg gaat met die haakse connector, heb ik ook al meegemaakt.
Je kan dan eventueel de plastic een beetje wegsnijden maar is geen garantie..

• ramrodwillem
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 07:32
Als ik in het plastic ga snijden dan kan ik hem natuurlijk niet meer retourneren, lijkt me niet handig

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 07:54

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ramrodwillem schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:43:
Als ik in het plastic ga snijden dan kan ik hem natuurlijk niet meer retourneren, lijkt me niet handig
tja, dan dus retourneren.

ping 127.212.23.124

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True