Garantie op producten gekocht in de US

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seph
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 07:49
Ik wil een moederboard bestellen van MSI in de US (MSI 570 MEG Godlike). Ik kan het in europa nergens meer vinden. Het board heeft als enige 570 board twee PCI sloten met een tussenruimte van 3 sloten. Dit is noodzakelijk voor de grafische kaarten die ik met NVLINK wil verbinden. Maar bied MSI garantie op producten die in de US gekocht zijn? Ik kan hier nergens iets over vinden en ik vind het heel moeilijk om contact te krijgen met MSI (support website is onoverzichtelijk/traag enz).

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29
Om welke kaarten gaat het precies? Waarom niet een riser kabel? Dan heb je veel meer keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:11
Dikke kans dat ze dit niet doen. Er zijn maar weinig producten die over de continenten garantie verlenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-05 13:55
Ik betwijfel het tenzeerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seph
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 07:49
Djarune schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:42:
Om welke kaarten gaat het precies? Waarom niet een riser kabel? Dan heb je veel meer keuzes.
Ik zag nu ook de Riser cables, maar hoe maak ik de kaart dan vast (alleen aan de achterkant?) Leidt dat niet tot wegzakken? Hij zit dan niet meer in het slot van de kast en het gaat om tamelijk zware kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29
Seph schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:54:
[...]

Ik zag nu ook de Riser cables, maar hoe maak ik de kaart dan vast (alleen aan de achterkant?) Leidt dat niet tot wegzakken? Hij zit dan niet meer in het slot van de kast en het gaat om tamelijk zware kaarten.
dan is het beter om een andere kast te kopen met waar een vertical mount bracket in kan. Dan zitten ze goed vast.
Pagina: 1