Toon posts:

Weet iemand een speakerstandaard voor Sony SA-Z9R

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JordivanE
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09-2022
Mijn vraag
Kent iemand een geschikte speakerstandaard voor de SA-Z9R achterspeakers, behorend bij de HT-ZF9 soundbar? Ik kan de speakers nu namelijk niet gebruiken, omdat ik ze nergens op kan zetten naast de bank.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Bovengenoemde soundbar.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb voor mijn gevoel het hele internet afgestruind naar een passende standaard, dat niet zo'n universele standaard is met een licht boogje erin, maar zonder succes. Ik heb contact gezocht met een verkoopsite met de vraag of de statieven voor een Sonos speaker ook compatibel Zouden kunnen zijn, maar dit schijnt niet het geval te zijn. Nergens op het internet kan ik statieven vinden die specifiek voor deze speakers zijn. De zoektocht begint nu toch wel een beetje vervelend te worden, vandaar mijn post hier.

Dank je wel voor het lezen, ik ben benieuwd.

Beste antwoord (via JordivanE op 14-03-2021 10:41)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Iemand attendeerde me op een mij onbekend merk: Vebos. Ik zie dat ze wel stands voor sony hebben: https://vebos.nl/sony-standaard
Staat jouw speaker niet bij, maar je zou ze eens kunnen mailen of dat past. Zou me namelijk niks verbazen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

• The Eagle

The Eagle

Specifiek voor die speakers ga je niet vinden, tenzij bij Sony zelf. En die heeft ze niet zo te horen :P
Het zijn relatief standaard rechthoekige doosjes, daar past ongetwijfeld iets universeels op.
Kun je ze niet recht met een plateautje vinden ofzo?

Je zou natuurlijk ook zelf iets kunnen maken. Plank op de vloer met een rechte lat er op waar een schroef in zit is al genoeg lijkt me.

Wat een geld trouwens voor een paar simpele melkpakjes :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• JordivanE
@The Eagle Met een plateautje ben ik een beetje bang dat het ietwat instabiel komt te staan en dat de speaker er dan af kan vallen. Helemaal met een 1 jaar oude kat in huis. 😅 Of zou dat wel meevallen, denk je?

Zelf maken is natuurlijk ook een optie, maar ik ben alles behalve de handigste haha... :-)

Qua prijs zijn ze best fors inderdaad, maar gelukkig heb ik ze als set gekocht met de soundbar samen. Dat scheelde toch al snel 100 euro. En het 5.1 effect ervan is verrassend goed moet ik zeggen. Scènes zoals de landing op het water in Interstellar, of de vuurgevechten in Band of Brothers worden erg immersive. :-)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Iemand attendeerde me op een mij onbekend merk: Vebos. Ik zie dat ze wel stands voor sony hebben: https://vebos.nl/sony-standaard
Staat jouw speaker niet bij, maar je zou ze eens kunnen mailen of dat past. Zou me namelijk niks verbazen :)

• JordivanE
@The Eagle Ziet er goed uit, dank je wel voor het linken. Ik ga ze een berichtje sturen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSH8
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 12-03-2022
JordivanE schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:42:
@The Eagle Ziet er goed uit, dank je wel voor het linken. Ik ga ze een berichtje sturen!
Toevallig een bericht terug gehad van vebos? Ben hier ook naar op zoek!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee