Het is al weer een jaar of drie geleden dat ik gestopt was met het minen van Monero omdat de munt zo laag stond. Nu het weer aantrekt leek het me een goed moment om de muntjes eens om het te wisselen voor Euro's of Bitcoins. Maar tot mijn verbazing is er geen Nederlandse handelaar meer die Monero accepteert vanwege aangescherpte wetgeving sinds 4 september 2020.
Ik neem aan dat ik nu naar het buitenland moet kijken om de muntjes om te kunnen zetten naar bitcoin. Maar ik ben dus al meer dan drie jaar uit het cryptowereldje en mijn kennis van alle exchanges en al dat alles is aardig diep weggezakt.
Zijn er nog mensen hier die een betrouwbare exchange of handelaar kennen die nog wel Monero accepteert?
Ik neem aan dat ik nu naar het buitenland moet kijken om de muntjes om te kunnen zetten naar bitcoin. Maar ik ben dus al meer dan drie jaar uit het cryptowereldje en mijn kennis van alle exchanges en al dat alles is aardig diep weggezakt.
Zijn er nog mensen hier die een betrouwbare exchange of handelaar kennen die nog wel Monero accepteert?