Vraag

• Samanthaaatje
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16-03-2021
Hallo daar,

Ik heb een Yours Tablet Windows 10.

Alles ging goed int begin.

Op een gegeven moment deed t toutchscreen t niet meer, ging ik "updaten", viel die uit.

Sindsdien krijg ik deze foutmelding (Foto 1)

NA UREN te zoeken op internet.. Google, XDA, tweekers, computeridee ect,...

weet ik dat ik een hard reset moet doen..

Ik houd Powe+up+down lang ingedrukt,.. krijg ik foto 2 (bios???UEFI???)..

Nu knipperd 'Continue' en als ik knopje 'Down' indruk gaat ie wel naar 'beneden' (boot from file) en weer omhoog terug naar 'Contunue'

MAAR MEER NIET!!! Daar loop ik vast.!!!!

ik kan niet 'opzij'...

ik kan t niet aanklikken en of selecteren,..

Touchescreen doet en deed t natuurlijk niet!

Muis die vind ie niet..

Ik kan m alleen maar uitzetten..!!!!!

en dan komt foto 1 weer... grrr

Ik kan verder niet zien welk model t is ofzo.. achterkant staat geen merk of nummers.

Natuurlijk de doos weggegooid met specificaties ect.. haha

Fabrikant online kan ik alleen grote computer kleuren kasten zien.. hele aparte goedkope site haha

Niks over tablets ofzo (www.yoursmm.nl)

Logo is Exact t zelfde! !!

HELP ME PLEASE!! :D

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Samanthaaatje het lijkt er een beetje op alsof je Windows installatie gecrasht is / verdwenen. Ik vermoed dat je met een Windows installatie USB windows wel opnieuw geïnstalleerd krijgt.

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:15

Prx

🥞 🧇 🥯 🥨 🥐

Maarja, als zowel touchscreen als muis het dan niet doet, dan wordt het ook wel lastig.

Hoelang geleden heb je deze tablet gekocht? Want misschien is teruggaan naar de winkel misschien nog wel het handigste in deze, om het -hopelijk- onder garantie te laten repareren.

• Samanthaaatje
@rens-br ja ik heb op mijn laptop een usb gemaakt maar kan de Tablet niet automatisch openen :(

• Samanthaaatje
@Prx ja de muis "deed" t wel toen die nog goed liep.. en ik had een bluetooth toetsenbord.. maar ik krijg alleen maar die eerste foutmelding gelijk.. en daar kan ik niet "exit" of esc of andere toets intikken

• Samanthaaatje
Lablet heeft Jaren in de kast gelegen, omdat ik niet kon wennen aan Windows 10 hiHi

FIJN DAT JULLIE ZO SNEL REAGEREN! ECHT TOP BEDANKT VOOR T MEEDENKEN!

• Samanthaaatje
Is er niet een programmatje waar ik via mijn Laptop... een usb aan me tablet kan maken. En dat ik zo heel windows opnieuw kan instaleren ofzo.. ik heb dat ooit is gezien bij een Android telefoon dat die hele nieuwe software erop kon zetten...

Snappen jullie me nog??? Haha

Ik ben niet zo heel slim met computers... haha maar wil t graag leren

• rens-br

rens-br

Samanthaaatje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:03:
@rens-br ja ik heb op mijn laptop een usb gemaakt maar kan de Tablet niet automatisch openen :(
Die USB kan je in je tablet stoppen en daarna via de boot manager (zie jouw 2e screenshot) selecteren. Dan kan je daar kiezen voor die USB-stick en vanuit daar de installatie stappen doorlopen.
Samanthaaatje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:05:
@Prx ja de muis "deed" t wel toen die nog goed liep.. en ik had een bluetooth toetsenbord..
Bluetooth toetsenbord werken alleen vanuit Windows, dus daar heb je niet zoveel. Een bedraad toetsenbord zou wel moeten werken.
Samanthaaatje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:12:
Is er niet een programmatje waar ik via mijn Laptop... een usb aan me tablet kan maken. En dat ik zo heel windows opnieuw kan instaleren ofzo..
Nee, dat gaat niet met Windows.

--
Mocht je overigens bij een stap vastlopen is het handig om te melden waar je vast zit, wat je gedaan hebt en als het kan een screenshot tonen van de pagina die je op dat moment ziet. Dan is het voor ons ook makkelijker om je te helpen.

[Voor 10% gewijzigd door rens-br op 12-03-2021 11:59]

• Samanthaaatje
Ik kan niks aanklikken bij de boot manager.. DAT is t punt dat ik vastloopt! Ik kan niets selecteren IN de boot manager..

• rens-br

rens-br

Samanthaaatje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:23:
Ik kan niks aanklikken bij de boot manager.. DAT is t punt dat ik vastloopt! Ik kan niets selecteren IN de boot manager..
Zoals ik aan aangaf, zou je dan ook even een afbeelding hiervan willen posten. Dan kunnen we eens mee kijken.

En zit je probleem in dat je sowieso niks kan aanklikken (touchscreen werk niet) of er is niks om te selecteren?

• Samanthaaatje

Ik kan alleen met volumeknoppen omhoog en omlaag maar niet selecteren 🙈 appart he
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee