Toon posts:

IE (6.0) security probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem na het openen van een doorgelinkte pagina in IE in een frame.

Op deze pagina (in het frame) staat een inlogscherm, maar indien de securitysettings op medium staan (standaard) geeft IE geen session variabelen door waardoor inloggen niet mogelijk is.

IE geeft zelf aan: no public privacy policy, maar ik weet niet waar ik dit precies kan instellen.

als ik deze inlogpagina rechtstreeks benader in IE geeft het geen probleem su het probleem heeft waarschijnlijk te maken met het doorlinken.

Weet iemand hier een olossing voor? Alvast bedankt

Verwijderd

volgens mij kun je dat bij het oogje beneden dat je ziet instellen... maar ik weet het niet zeker....

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, kun je daar instellen, als ik de securty op "low" zet doet ie het gewoon maar de meeste mensen hebben hem op medium staan en snappen dit toch niet. Ik zou ook een errormelding kunnen maken die zegt dat ze de settings moeten aanpassen maar op "low" zetten? lijkt me een beetje overdreven...

o ja, bij IE5.0 werkt ie wel gewoon als de settings op medium staan

Verwijderd

kan d.m.v. een P3P header in bijvoorbeeld PHP:

<?php
Header("P3P: CP=\"CAO PSA CONi OTR OUR DEM ONL\"");
?>

Ik ben zelf ook nog even aan het knutselen, dus
als je meer weet.. please let me know.
Groetjes,

Remco.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

P -> W

delite: je hoeft niet onder elke post je naam te zetten hoor, het wordt in de FAQ zelfs "verboden".

Verwijderd

ok.. zal ik nooit meer doen. Vond ik wel zo
persoonlijk, maar je hebt gelijk; kost alleen
maar scrollruimte.. net als dit trouwens ;)
Pagina: 1