Mijn vraag
Ik heb pas een nieuwe water koeler aangeschaft voor mijn computer, de Corsair Hydro Series H60 (2018).
Deze ga ik binnenkort bevestigen op mijn CPU. Echter heb ik een vraag betreft de air flow in mijn case. Ik gebruik de Sharkoon Tarea, deze heeft een aantal fan slots:
De nieuwe koeler komt achterop (A), waar momenteel mijn Be Quiet! Silent Wings zijn bevestigd. Verder heb ik nog 2 reguliere 120mm fans.
Het ziet er als volgt uit:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat ik begrijp is dat je vaak de "koele" lucht van onder naar binnen haalt, en vervolgens via de achterkant de warme lucht naar buiten.
Betekent dit bij D naar binnen, en de rest naar buiten?
Alvast hartelijk dank!
Ik heb pas een nieuwe water koeler aangeschaft voor mijn computer, de Corsair Hydro Series H60 (2018).
Deze ga ik binnenkort bevestigen op mijn CPU. Echter heb ik een vraag betreft de air flow in mijn case. Ik gebruik de Sharkoon Tarea, deze heeft een aantal fan slots:
- A: Achter, boven
- B: Zijpaneel, boven
- C: Zijpaneel, onder (vlak onder #2)
- D: Voor, onderaan
De nieuwe koeler komt achterop (A), waar momenteel mijn Be Quiet! Silent Wings zijn bevestigd. Verder heb ik nog 2 reguliere 120mm fans.
Het ziet er als volgt uit:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat ik begrijp is dat je vaak de "koele" lucht van onder naar binnen haalt, en vervolgens via de achterkant de warme lucht naar buiten.
Betekent dit bij D naar binnen, en de rest naar buiten?
Alvast hartelijk dank!
Gigabyte B650 AORUS ELITE AX | AMD Ryzen 5 7600X | MSI Radeon RX 6650 XT MECH 2X 8G OC | G.Skill Ripjaws S5 F5-5600J2834F16GX2-RS5K | Samsung 980 Pro