Toon posts:

Ongesloten cd-r

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ha luitjes...

ik heb laatst met mijn band opgetreden. Tijdens dat optreden werden er 2 cd's opgenomen..gewoon 1 op 1.
Een is er goed gelukt *D, maar de tweede is niet afgesloten... |:(

Mijn vraag aan jullie:
Kan deze onafgesloten cd nog úberhaupt uitgelezen worden ja of nee??:?

vr.gr.
mr.cooly 8-)

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:34
Volgens mij kun je deze cd alsnog afsluiten. Iets van finalize CD in Won on CD ofzo. Anders kun je nog proberen of je de data kunt redden met blindread.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 09:06

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

de meeste brandproggies kunnen g'woon je cd afsluiten jah,
Nero en WinOnCd iig d8 ik

¯\_(ツ)_/¯

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:06
volgensmij ligt het er ook aan met welk proggie de cd geschreven is...

als je hem met nero write bijv. dan kan je hem meende ik niet met winoncd afsluiten...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 22:07 schreef Cutebritney het volgende:
volgensmij ligt het er ook aan met welk proggie de cd geschreven is...

als je hem met nero write bijv. dan kan je hem meende ik niet met winoncd afsluiten...
HALLO>>>> }:O |:( het is met een cd-r writer (je weetwel zo'n losse bak(looks like a cd speler) opgenomen....en niet via een computersysteem...gewoon los snappie...
brander aansluiten op mengpaneel...en brand maar....

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op donderdag 16 augustus 2001 11:17 schreef mr.cooly het volgende:

[..]

HALLO>>>> }:O |:( het is met een cd-r writer (je weetwel zo'n losse bak(looks like a cd speler) opgenomen....en niet via een computersysteem...gewoon los snappie...
brander aansluiten op mengpaneel...en brand maar....
He chill even.
Dat staat er niet bij in je post.
De mensen hier proberen je te helpen.

Who is John Galt?

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04 13:52
Aantal posts: 7
Gem. aantal posts/dag: 1
..............

TSSSSSS... :(

Verwijderd

Als die cd met een audio-brander is opgenomen, moet hij ook met een audio-brander gefinalized worden. Dus iemand zoeken die zo een brander heeft. En inderdaad, het stond niet bij je vraag dat het om een audio-brander ging, en ze weten hier wel veel maar ze zijn niet helderziend :D

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-04 22:12

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Da's niet zo'n probleem. Alle audio CD's worden volgens een bepaalde Book standaard (Red Book / Orange Book / Yellow ook) beschreven. Het maakt dus niet uit of je een CD Recorder (like CD-Player) of een computer brander gebruikt.
het sluiten van een CD wordt ook niet door de software gedaan, maar door de brander zelf. Hij leest het trackoverzicht en zet dat op een vast afgesporken plek neer, zodat ook oudere spelers er mee overweg kunnen (oo k weer die Book standaard). Sluit de CD dus met een willekeuring branderprogje, en hij zal het in principe goed doen.
Als hij het niet goed doet, is je opname ook niet goed geweest, en kun je de CD weggooien........

Nothing is a problem once you've debugged the code

Verwijderd

Ik zal het doorgeven aan een goeie vriend van me, die nogal eens vergeet zijn zelf gemixte cd's die hij bij een vriend opneemt te finalizen waardoor hij de hele stad doormoet om het alsnog te doen, terwijl hij thuis een brander in de pc heeft zitten :D

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 11:50 schreef Density een verhaaltje
LOL :)

trouwens ik heb hier nog een CD liggen, gebrand met CDRwin, maar die krijg ik niet geclosed hoor... :(

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Moet gewoon kunnen...ongesloten audio cd's kunnen achteraf altijd nog gesloten worden bij mijn weten 8-)
Pagina: 1