Goedenavond,
Omdat mijn huidige systeem (van 2011) versleten is ben ik op zoek naar een nieuwe gamedesktop.
Vorige week dacht ik een mooie deal te hebben gescoord door deze prebuild PC voor een leuk prijsje gekocht te hebben, echter loopt hij niet zoals die zou moeten en stuur ik hem weer terug.
pricewatch: HP Omen 880-100nd
Nu (pas..) wat meer research gedaan en besloten dat ik toch zelf iets (krachtigers) wil samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere LoL,CoD, GTA en wie weet wat voor spellen nog meer in de toekomst. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX €1000 exclusief videokaart. (Misschien een 2e hands videokaart vinden, of tijdelijk mijn oude kaart gebruiken indien mogelijk, of een systeem met een iGPU? ik hoor jullie advies graag!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van mijn huidige PC is denk ik weinig meer te gebruiken. Heb nog een een klein SSD'tje met windows erop. En ik heb geen idee of deze videokaart nog tijdelijk te gebruiken is (of deze aan te sluiten is op het aangeraden systeem)
pricewatch: WD Green SSD 2,5" V2 240GB
pricewatch: XFX HD6950 1024MB DDR5 (HD-695X-ZNFC)
pricewatch: ASUS TUF Gaming VG27AQ Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als uitgangspunt heb ik voor het gemak de BBG van maart aangehouden voor het 1440p systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stillere PC heeft altijd de voorkeur natuurlijk. Met ingebouwde Wifi voor de zekerheid. Misschien een makkelijk in elkaar te zetten systeem aangezien ik dit nog niet eerder heb gedaan
. Energie of grootte maakt me niet uit. Ook geef ik weinig om looks/lichtjes.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het beste prijs/kwaliteit systeem te samenstellen wat aan mijn wensen voldoet.
Ben benieuwd naar jullie advies en tip(s).
Bedankt alvast!
Foonzy
Omdat mijn huidige systeem (van 2011) versleten is ben ik op zoek naar een nieuwe gamedesktop.
Vorige week dacht ik een mooie deal te hebben gescoord door deze prebuild PC voor een leuk prijsje gekocht te hebben, echter loopt hij niet zoals die zou moeten en stuur ik hem weer terug.
pricewatch: HP Omen 880-100nd
Nu (pas..) wat meer research gedaan en besloten dat ik toch zelf iets (krachtigers) wil samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere LoL,CoD, GTA en wie weet wat voor spellen nog meer in de toekomst. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX €1000 exclusief videokaart. (Misschien een 2e hands videokaart vinden, of tijdelijk mijn oude kaart gebruiken indien mogelijk, of een systeem met een iGPU? ik hoor jullie advies graag!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van mijn huidige PC is denk ik weinig meer te gebruiken. Heb nog een een klein SSD'tje met windows erop. En ik heb geen idee of deze videokaart nog tijdelijk te gebruiken is (of deze aan te sluiten is op het aangeraden systeem)
pricewatch: WD Green SSD 2,5" V2 240GB
pricewatch: XFX HD6950 1024MB DDR5 (HD-695X-ZNFC)
pricewatch: ASUS TUF Gaming VG27AQ Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als uitgangspunt heb ik voor het gemak de BBG van maart aangehouden voor het 1440p systeem.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-10700K Boxed | € 321,44 | € 321,44 |
1 | Moederborden | MSI Z490-A PRO | € 144,99 | € 144,99 |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool II Mesh Performance | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 37,50 | € 37,50 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 171,90 | € 171,90 |
1 | Voedingen | MSI MPG A650GF | € 99,- | € 99,- |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 102,45 | € 102,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 987,23 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stillere PC heeft altijd de voorkeur natuurlijk. Met ingebouwde Wifi voor de zekerheid. Misschien een makkelijk in elkaar te zetten systeem aangezien ik dit nog niet eerder heb gedaan

Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het beste prijs/kwaliteit systeem te samenstellen wat aan mijn wensen voldoet.
Ben benieuwd naar jullie advies en tip(s).
Bedankt alvast!

Foonzy