Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe sluiten jullie een browser tab op de iphone

Pagina: 1
Acties:

• nepkenny
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 03-06 23:14
Ik had vroeger altijd Android en kan er nog steeds niet helemaal aan wennen. Maar hoe sluiten jullie een tabblad van een website op je iPhone?

Kleine veeg omlaag (om menu op te roepen) > icoon rechts onder aan klikken > tabblad naar links vegen

Ik vind het toch best veel veeg bewegingen.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen πŸ˜…

• kamerplant
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

kamerplant

lekker toch

Niet. Ik heb ingesteld dat ze na een dag vanzelf sluiten, dat werkt prima.

• ljsquare
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 12-06 11:20
nepkenny schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:21:
Ik had vroeger altijd Android en kan er nog steeds niet helemaal aan wennen. Maar hoe sluiten jullie een tabblad van een website op je iPhone?

Kleine veeg omlaag (om menu op te roepen) > icoon rechts onder aan klikken > tabblad naar links vegen

Als je de tabknop lang indrukt, krijg de de optie om ze allemaal te sluiten

Laurens-Jan Merkx

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

nepkenny schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:21:

Dat is hoe het werkt idd.

Of landscape. Dan hoef je niet naar beneden te vegen want dan is het tab icoon er vast

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:46
Ik wist niet dat je naar links kon swipen dus bedankt voor de tip haha. Maar ik doe hetzelfde als @kamerplant en heb geen tabbladen die langdurig open moeten staan.. dus auto sluiten.

πŸ‡ΊπŸ‡Έ | California | Tesla M3 SR+

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True