Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Suspiria
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17-06 01:33
Mijn vraag
Volgens o.a. de website van Corsair bestaat deze module met dit SKU helemaal niet. ..Hoe dan?!

Relevante software en hardware die ik gebruik
CMW16GX4M2Z3600C20

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Corsair.com

update: vraag zojuist bij Corsair support neergelegd

[Voor 10% gewijzigd door Suspiria op 11-03-2021 15:44]

Beste antwoord (via Suspiria op 17-03-2021 19:13)

• MacPoedel
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:01
Corsair heeft enorm veel geheugen SKU's. De website geldt niet als naslagwerk van wat er al dan niet bestaat.

Dit geldt vooral bij geheugen omdat eenzelfde "Vengeance" reepje met geheugenchips van Samsung, Micron of SK Hynix gemaakt kan worden, Corsair durft die dan zelfs onder dezelfde SKU zetten.

Alle reacties

• Cpt.Morgan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 10:58
Wat is je vraag nou precies?

• Suspiria
Hoi!

Nou, waarom zijn er modules in omloop die niet op de website van de fabrikant staan?
Dat is eigenlijk mijn nieuwsgierige vraag.

Maar misschien kan Corsair dat beter beantwoorden...?
Ik zal hun antwoord hier plaatsen misschien loopt iemand anders tegen hetzelfde aan..

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:01
Corsair heeft enorm veel geheugen SKU's. De website geldt niet als naslagwerk van wat er al dan niet bestaat.

Dit geldt vooral bij geheugen omdat eenzelfde "Vengeance" reepje met geheugenchips van Samsung, Micron of SK Hynix gemaakt kan worden, Corsair durft die dan zelfs onder dezelfde SKU zetten.

• Suspiria
Zojuist ook antwoord van Corsair gehad:

Ze verwijderen modules per direct van hun website wanneer ze stoppen deze te produceren.
Het maakt dus niet uit of er al honderden miljoenen van in omloop zijn: ze willen er niets meer van weten.

Die zag ik niet aankomen.
Want je hebt er toch gewoon voor betaald en je kunt niet eens meer informatie opvragen.

Ik zal jouw "website geldt niet als naslagwerk" in ieder geval als antwoord markeren. Bedankt.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True