Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Ulefone Armor X5] Mogelijk Virus?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Beemer76
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 11-03 19:16
Ik denk dat ik een virus heb in mijn ulefone armorx5 denk ik regelmatig blijft een app op de de achtergrond staan . Ik heb AVG en Avast scanners geïnstalleerd en dat kost het probleem niet op

Alle reacties

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 00:36
Spijtig om te horen.

Welke app?
Welke os?
Merk je iets los van het op de achtergrond draaien van die app? Zoja wat

[Voor 54% gewijzigd door jack zomer op 11-03-2021 14:42]

• Beemer76
Ik zie streepjes en soms blijft een beeld hangen en zij dus dubbel zegmaar

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Beemer76 Welkom op op Tweakers.

Je openingspost is momenteel een beetje summier. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Een aantal vraagjes:
  • Zijn dat dus verschillende apps?
  • Is het mogelijk om er een screenshot van te maken?
  • Hoe kom je weer uit deze situatie?

• Beemer76
Hij doet het random en dus bij alle apps Ik opende een link voor een website die ik kreeg via een privébericht en daarna gebeurde het voor het eerst het gaat ook vanzelf weer weg

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 00:36
Doe maar een Factory reset.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Beemer76 ik kan er weinig kaas van maken, dus zou gewoon een factory reset uitvoeren en kijken of het probleem daarmee weg is.

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:26

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Het lijkt me sterk dat iemand de moeite heeft genomen een virus te schrijven die streepjes op een scherm genereert. Als ik aan streepjes denk dan denk ik aan hardware, niet aan software.

Specs

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True