Toon posts:

USB naar 3.5mm jack op een USB hub

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

Vraag

• Tijn123
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-03 21:22
Is het mogelijk om een USB naar 3.5mm jack op een USB hub aan te sluiten ?

Dus op deze manier: PC>USB hub>USB naar 3.5mm>oortjes.

Beste antwoord (via Tijn123 op 11-03-2021 14:06)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:49

g0tanks

Moderator CSA
Waarom zou het met een USB-hub niet meer kunnen? Ze zijn er toch voor om USB-apparaten aan te sluiten? ;) Enige uitzondering die ik me kan bedenken is dat het een hub is die niet data kan doorsturen maar alleen gemaakt is voor het opladen van apparaten.

[Voor 41% gewijzigd door g0tanks op 11-03-2021 14:04]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:49

g0tanks

Moderator CSA
Waarom zou het met een USB-hub niet meer kunnen? Ze zijn er toch voor om USB-apparaten aan te sluiten? ;) Enige uitzondering die ik me kan bedenken is dat het een hub is die niet data kan doorsturen maar alleen gemaakt is voor het opladen van apparaten.

[Voor 41% gewijzigd door g0tanks op 11-03-2021 14:04]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Tijn123
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-03 21:22
Oke bedankt voor de snelle reactie, ik ben nog nieuw in het hele computer gebeuren. dus dacht laat ik het voor de zekerheid maar vragen

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:45
g0tanks schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:03:
Wat ook een probleem kan worden: Teveel apparaten op de hub waardoor de hub niet genoeg stroom kan leveren. Nu zal het met een USB geluidskaart (want daar hebben we het toch over?) geen vaart lopen. Maar het is iets waar je in theorie wel tegenaan kan lopen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:56

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

De essentie in deze is de USB Hub, de oortjes zijn bijzaak. Audio en HiFi is dan ook niet de juiste plek maar eerder Harde waren. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis. GoT is geen forum waar je je vraag dumpt en op antwoord wacht. De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er dan ook om in te vullen en niet te verwijderen. Vooral het deel "Wat ik al gevonden of geprobeerd heb" wordt op GoT veel waarde aan gehecht.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee