Toon posts:

@home BERGEN OP ZOOM TRAAG!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan sids vanmorgen vroeg op internet explorer klikken en dan effe 10 min wachten en dan is de paginA NOG NIET GELADEN als ik mij aanmeld bij msn duurt meer dan 1 kwartier en dir ligt niet aan mij maar aan @home dus ik bellen we zeggen ze dat het aan hun ligt we verbinden u door naar het hoofdkantoor.....2 uur later tjaa we kennen geen oplossiong vinden voor U.
Meer mensen Problemem Met @home in OMgeving Bergen op Zoom.....Ik heb zo`n 12 minuten gedaan om tweakers.net te laden .....:z

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 14:51 schreef janwillem2000 het volgende:
Ik kan sids vanmorgen vroeg op internet explorer klikken en dan effe 10 min wachten en dan is de paginA NOG NIET GELADEN als ik mij aanmeld bij msn duurt meer dan 1 kwartier en dir ligt niet aan mij maar aan @home dus ik bellen we zeggen ze dat het aan hun ligt we verbinden u door naar het hoofdkantoor.....2 uur later tjaa we kennen geen oplossiong vinden voor U.
Over lange zinnen gesproken :D :P

Verwijderd

moet je die topics van de afgelopen tijd nou zien, gaan allemaal over @home :r

moet je nagaan wat een sjit......

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

alt.klagen.athome.nl en stort je hart uit ;)

Ah ik ben best tevreden op het moment. Ze zijn alleen wel veel met uitbreiding en wijkopsplitsing bezig. Dus veel mensen die dagen niet kunnen internetten, of een ander IP krijgen :(

Overigens heb ik soms wel het vermoeden dat mensen dagen lang niet kunnen internetten doordat ze zelf iets niet goed doen, of dat het met een kleine ingreep verholpen kan worden (IP lease vernieuwen, kabelmodem stekker adapter er even uit...)