Ja zeker! De meeste simpele rts die ik ooit gespeeld heb. Na 20 min had ik alle gebouwen en units gezien die er zijn. Bijzonder. Wat een misser zeg. Het sim gedeelte is geen sim gedeelte te noemen. Het RTS gedeelte is echt heel simpel, niet per definitie slecht maar zeker niet goed.
Ik had een veel beter sim verwacht. Had zo veel potentie kunnen hebben. Wat ik zelf heel erg mis (in skrimish) is bijvoorbeeld het verzamelen van resources buiten je Stronghold. Eigenlijk het enige wat je hoeft te doen is een muurtje te trekken om je basis dicht te maken.
Ik had graag uitgebreide productie keten willen zien en bijvoorbeeld wat dorpjes van de AI waar je handel mee kan drijven / beïnvloeden en waar je de toegangswegen zou moeten proberen te controleren. Wat krijgen we nu? Een of andere warlord flapdrol in een kasteel die je met een paar boogschutters omschiet.
Heb ook de streams gekeken van de devs, die lijken ook niet echt fun te hebben als ze het spel spellen. 40 Euro is het echt niet waard, 15 euro is een betere prijs.
http://www.twitch.tv/jannustitannus