Beste,
Ik hoop dat ik met deze vraag hier goed zit.
Verder heb ik nog niet vaak hiermee gewerkt dus mocht ik aanvullende gegevens kunnen geven hoor ik het graag.
Momenteel probeer ik een website te verhuizen tussen 2 hosts. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de website op de nieuwe hosting provider werkend te krijgen, deze geeft de fout: Error establishing a database connection
Ik heb de verhuizing uitgevoerd met behulp van het uploaden van de websitefiles via FTP en direct admin en de database aan maken en te uploaden via direct admin/ phpmyadmin.
Nadat ik deze errors kreeg heb ik geprobeerd via database reparatie deze te repareren maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
De site is dus ook niet meer online.
Wat zou ik nog verder kunnen doen om dit te repareren en te zorgen dat alles weer werkt?
Ik hoop dat ik met deze vraag hier goed zit.
Verder heb ik nog niet vaak hiermee gewerkt dus mocht ik aanvullende gegevens kunnen geven hoor ik het graag.
Momenteel probeer ik een website te verhuizen tussen 2 hosts. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de website op de nieuwe hosting provider werkend te krijgen, deze geeft de fout: Error establishing a database connection
Ik heb de verhuizing uitgevoerd met behulp van het uploaden van de websitefiles via FTP en direct admin en de database aan maken en te uploaden via direct admin/ phpmyadmin.
Nadat ik deze errors kreeg heb ik geprobeerd via database reparatie deze te repareren maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
De nieuwe hosting geeft bij een hulpvraag het volgende aan:wp_users: Table 'u73191p69742_surfup.wp_users' doesn't exist
wp_usermeta: Table 'u73191p69742_surfup.wp_usermeta' doesn't exist
wp_posts: Table 'u73191p69742_surfup.wp_posts' doesn't exist
wp_links: Table 'u73191p69742_surfup.wp_links' doesn't exist
wp_options: Table 'u73191p69742_surfup.wp_options' doesn't exist
wp_postmeta: Table 'u73191p69742_surfup.wp_postmeta' doesn't exist
wp_terms: Table 'u73191p69742_surfup.wp_terms' doesn't exist
wp_term_taxonomy: Table 'u73191p69742_surfup.wp_term_taxonomy' doesn't exist
wp_term_relationships: Table 'u73191p69742_surfup.wp_term_relationships' doesn't exist
wp_termmeta: Table 'u73191p69742_surfup.wp_termmeta' doesn't exist
Helaas kan ik niet meer bij de oude host terecht om een andere manier te proberen omdat de partij die de website voorheen beheerde deze al opgezegd heeft voor dit werkte.Er staan een Wordpress site en bbpress doorelkaar heen..En in de database staat geen wordpress tables maar allemaal bbpress tafels.

De site is dus ook niet meer online.
Wat zou ik nog verder kunnen doen om dit te repareren en te zorgen dat alles weer werkt?