Vraag

• JustinVBeek
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 13:19
Mijn vraag
Ik heb de Corsair ICUE SP120 RGB Pro fans gekocht via marktplaats waar een Corsair SP Lighting Controller bij zit. Helaas zit er geen kabel bij voor Color, Mode en Speed. Het gaat om de kabel in het rode vak

Weet iemand hoe zo een kabel heet of waar ik deze zou kunnen kopen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Corsair ICUE SP120 RGB Pro fans

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google maakte me niet wijzer |:(

Beste antwoord (via JustinVBeek op 31-03-2021 13:17)

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:48
Toevallig heb ik gisteren deze set nieuw aangeschaft en er zit tegenwoordig geen Lighting Controller meer bij maar een Lighting Node Core. De Node Core sluit je aan op je moederbord via USB. Het lijkt erop dat je dat kabeltje mist voor de Lighting Controller?

Ik vrees dat het lastig is om die nog ergens nieuw te kopen. Wellicht dat je tweedehands eentje kan vinden. En anders zul je een losse Lighting Node Core moeten kopen.

Alle reacties

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-11-2022

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Kan je nog contact opnemen met de verkoper? Als hij de fans verkoopt lijkt het mij dat hij ze niet meer nodig heeft.

Specs

• JustinVBeek
Hoiboy19 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:53:
Kan je nog contact opnemen met de verkoper? Als hij de fans verkoopt lijkt het mij dat hij ze niet meer nodig heeft.
Heb ik gedaan, helaas zegt hij dat hij deze nooit gehad heeft :/

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-11-2022

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Oh oke, volgens de productpagina klopt dat ook: https://www.corsair.com/e...4-WW#tab-package-contents.

En volgens deze tutorial heb je hem überhaupt niet nodig: https://help.corsair.com/...tall-a-Lighting-Node-Core.

Heb je het al zonder dat kabeltje geprobeert?

Specs

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:48
Toevallig heb ik gisteren deze set nieuw aangeschaft en er zit tegenwoordig geen Lighting Controller meer bij maar een Lighting Node Core. De Node Core sluit je aan op je moederbord via USB. Het lijkt erop dat je dat kabeltje mist voor de Lighting Controller?

Ik vrees dat het lastig is om die nog ergens nieuw te kopen. Wellicht dat je tweedehands eentje kan vinden. En anders zul je een losse Lighting Node Core moeten kopen.

• JustinVBeek
Hoiboy19 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:12:
Oh oke, volgens de productpagina klopt dat ook: https://www.corsair.com/e...4-WW#tab-package-contents.

En volgens deze tutorial heb je hem überhaupt niet nodig: https://help.corsair.com/...tall-a-Lighting-Node-Core.

Heb je het al zonder dat kabeltje geprobeert?
Het werkt inderdaad wel zonder die kabel maar het mooiste is natuurlijk om ze via de iCue software aan te sturen :)
Helaas kon ik op die pagina's niet de kabel naam vinden. Wel Corsair even een mailtje gestuurd, je weet maar nooit 8)

• JustinVBeek
MaartenFM schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:18:

Ah, ook nieuw zitten ze er niet bij, jammer want het neemt wel een stukje van de lol af. Ik wacht het berichtje dat ik aan Corsair heb verzonden even af. Anders wordt het inderdaad Markplaatsen :F

• JustinVBeek
Tja, inmiddels reactie van Corsair, daar worden we ook niet wijzer van:
Hello Justin,

Thanks for reaching out to us. That controller is not sold with the fans at this moment, but it is available on our webstore:

https://www.corsair.com/u...D-Controller/p/CO-8950021

Let me know if this helps and if you have any further questions for me!
Best wishes,

Bijan
Dat gaat dus opnieuw Marktplaats worden...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee