Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Snaggle
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19-03 11:14
Hi allemaal,

Onlangs heb ik een One Plus Nord aangeschaft maar het lijkt erop dat de Led notificatie van de One Plus Nord niet werkt. Voor zowel; Whatsapp, mails en eigenlijk alle andere meldingen.

Daarnaast kan ik Whatsapp niet geopend houden op mijn pc op stand-by heb, aangezien hij dan de verbinding met mijn telefoon verliest.

Ben voor zowel de Led bug als de Whatsapp bug door mijn settings gegaan en heb ik meerdere forums gecheckt. Heb mijn probleem nog niet kunnen oplossen.

Hier misschien mensen die me verder kunnen helpen?

Thanks!

Alle reacties

• GeertH
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23:01
De oneplus Nord heeft geen notificatieled, vandaar.
Whatsapp bug heb ik niet op mijn Nord

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:29

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Snaggle heb je WhatsApp al uitgesloten van energiebesparing?

• Snaggle
@rens-br ja heb ik gedaan

@GeertH helemaal geen ?
Nee een notificatieled is niet aanwezig.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Snaggle
Dat is balen.

Hoe dan ook, heeft iemand enig idee hoe ik op zijn minst whatsapp open kan houden op mijn pc terwijl mijn telefoon op standby staat? Gisteren weer al mijn settings door gegaan en nog steeds heb ik niets kunnen vinden.

• Manos078
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 27-05 12:47
Snaggle schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:48:
Dat is balen.

Hoe dan ook, heeft iemand enig idee hoe ik op zijn minst whatsapp open kan houden op mijn pc terwijl mijn telefoon op standby staat? Gisteren weer al mijn settings door gegaan en nog steeds heb ik niets kunnen vinden.
Lijkt mij eerder een browser issue dan iets vanuit de app zelf. Sinds kort is er ook een desktop versie van WhatsApp, zelf niet geprobeerd want webversie voldoet echter misschien werkt dit beter voor jou?

De notificatie dot miste ik ook toen ik de Nord net had gekocht.
Na wat rondzoeken heb ik hiervoor een app (aodnotify) gevonden die de notificatiedot kan nabootsen.
Ik heb voor de app een kleine vergoeding betaald om deze volledig te kunnen customizen, en dat werkt na een beetje uitproberen beter dan een notificatiedot van oudere OP's.

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19-06 18:13
je kan ook always on display gebruiken. zie je de notities vanzelf. in mijn ogen veel beter dan een LED. gebruikt misschien 2% batterij per dag. dus daar hoef je het niet voor te laten
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True