Toon posts:

e-mail reclame versturen naar bedrijven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader wil, om reclame te maken, naar een groot aantal bedrijven een email sturen.

Maar ik vroeg me af of het niet verboden is om ongevraagd mail te sturen naar bedrijven, als het om reclame gaat. Of weet iemand dat hier geen wet voor is?

Het gaat ook om bedrijven waar hij nog geen contact mee heeft gehad of eerder zaken mee heeft gedaan.

En als dit mag weet iemand dan een snelle manier om snel aan veel e-mail adressen te komen en weet iemand een site waar ik hier meer informatie over kan vinden?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ja het mag wel maar tis ontzettend irritant...

Spam heet dat...

Verwijderd

je kan het ook laten automatiseren dmv een soort bot die elke week een mailtje stuurt (of elke seconde >:) )

Just Kiddin'

Spam is IrrI!!!

Tis de reden waarom ik mijn Catch-all account niet meer gebruik!

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

als men maar kan reply-en
en afmelden ook dacht ik

.........www.raketje.com....................soon.....

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 21:56
Opt-in Vs. Opt-out. ;)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

tenzij een bedrijf aangegeven heeft geen "unsolicited email" wil ontvangen. als dan wel gestuurd word kan de zender wettelijk vervolgd worden.

Verwijderd

Als ik spam krijg koop ik nooit nix meer bij dat bedrijf. Irri shit. en delete die troep ook gelijk, lees het niet eens.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik vind spam ook wel iri, maar deze mailtjes zijn bedoeld voor bedrijven op het zelfde vakgebied, dus niet voor ieder e-mail adres (lees particulieren, etc..)

Maar weet iemand dan ook hoe je aan allemaal e-mail adresen kan komen? en hoe weet je of iemand het niet wil ontvangen??

Verwijderd

Zeg maar tegen je vader dat als ie zoiets doet dat ik hem nooit meer het internet oplaat! :(
--niet dat ik dit kan, maar het idee is duidelijk--

Kortom: Beste meneer X,
dit druist tegen alle (ongeschreven) regels in die sinds het onstaan van het internet bestaan. Zoiets is niet beschaafd. het internet is al genoeg om zeep geholpen door de commercie! :r (in de zin van marketing en reclame). :'(
------------------------------------------
sorry, maar hierin trek ik een harde lijn.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16
Op donderdag 16 augustus 2001 12:36 schreef Beest144 het volgende:
Maar weet iemand dan ook hoe je aan allemaal e-mail adresen kan komen? en hoe weet je of iemand het niet wil ontvangen??
Dat weet je niet, dus risky. Hoe je aan de adressen komt, dat wordt dan handmatig verzamelen.

No production networks were harmed during this posting

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 08:51

cruncher

wanna crunch someone?

Het is een nettere manier om het eerst te vragen (via website?)

can you read my mind?

Pagina: 1