Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Probleem met 2 Bluetooth koptelefoons en audiotransmitter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Droppie71
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 11-03 16:26
Mijn vrouw en ik gebruiken 2 Bluetooth koptelefoons en een audiotransmitter om tv te kijken. Soms zijn er haperingen of het pairen lukt niet of één van koptelefoons valt uit. Soms kunnen we een hele avond tv kijken zonder problemen. Kijken met één koptelefoon geeft geen problemen.
Ik heb de 2,4 GHz band op het modem uitgeschakeld. Alle andere WiFi apparaten zitten op de 5 GHz band. Het vreemde is dat het dan weer wel dan weer niet werkt. Ik heb alle opties die ik kan bedenken of op internet heb opgezocht geprobeerd maar kan geen oplossing bedenken.
Ik zag wel op de netwerk lijst dat onze buren dezelfde provider hebben.
kan onze Bluetooth interfereren met de WiFi van de buren?

Alle reacties

• kosz
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22-06 23:42
Welke Bluetooth transmitter gebruik je ? misschien is er de meeste winst te behalen als je deze vervangt door een sterkere bluetooth 5, APTX etc.
Wel een gezellige boel dan thuis zo voor de tv allebei met een koptelefoon op, noice cancelation aan en niet opzij kijken :P Sorry ik ben visueel ingesteld :)

• Droppie71
Boomboom 55, Bluetooth versie koptelefoons is 3.0
En we zitten echt niet de hele avond met dat ding op hoor😎

• Droppie71
Ik heb geen APTX wel HSP, HFP, A2DP en AVRCP

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True