Toon posts:

[PS4] Spam van de PS store

Pagina: 1
Acties:

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-09 22:12
TL;DR - PS Store account gemaakt in januari, sindsdien geregeld e-mail met aanbiedingen voor games in de PS Store, inmiddels 6x afgemeld voor deze mail maar mail komt nog steeds binnen.

Na jaren lang pc gamer, wilde ik zo graag Red Dead Redemption 2 spelen, geruchten over een pc versie waren er eigenlijk niet, dus heb ik in december 2019 een PS4 Pro met RDR2 gekocht.

Nou had ik laatst een nostalgische bui en wilde ik GTA San Andreas weer eens spelen. Dus die heb ik op mijn PC geïnstalleerd, maar dat werkte voor geen meter, veel bugs, issue's met besturing etc. Ik dacht dat die op de Playstation vast beter zou werken dus heb ik een PS account aangemaakt en daar o.a. San Andreas gekocht volgens mij zat GTA 3 en Vice City er ook bij, dat speelde inderdaad een stuk beter. Hoewel ik nog altijd niet overweg kan met een controller waardoor ik sommige missies niet voltooien kan...
offtopic:
PC Master Race!
Save to say dat de Playstation al weer een paar maand uit staat.

Sinds ik dat PS account heb krijg ik wekelijks e-mails met aanbiedingen van de PS Store. Ik heb me al een keer of 6 uitgeschreven en ben het inmiddels wel goed zat.

Was gewoon eens benieuwd of ik de enige ben of dat meer mensen dit hebben? De e-mail vandaag is van 18:59 en is afkomstig van PlayStation@eu.playstationmail.net

[Voor 19% gewijzigd door FastFred op 10-03-2021 21:37]

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
/edit

[Voor 89% gewijzigd door Ike. op 10-03-2021 20:48]

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-09 22:12
Ik heb inmiddels weer 3 mails binnen. Via de 'Playstation' Facebook pagina een bericht gestuurd, wordt ik doorverwezen naar support.us.playstation.com. Daar kan ik nergens een ticket inschieten, alleen wat vooraf bepaalde onderwerpen kiezen die geen van allen op mijn vraag van toepassing zijn.

Op playstation.com ingelogd met mijn Playstation account en in mijn profiel settings kan ik me nergens afmelden voor e-mail aanbiedingen. Ik kan onder privacy wel uitschakelen dat ik gepersonaliseerde dingen zie, o.a. advertenties (niks specifiek over e-mails), maar daar staat letterlijk bij "Als je dit uitschakelt zie je nog steeds acties en aanbevelingen, maar zijn deze mogelijk minder relevant."

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:44
FastFred schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:04:
Op playstation.com ingelogd met mijn Playstation account en in mijn profiel settings kan ik me nergens afmelden voor e-mail aanbiedingen. Ik kan onder privacy wel uitschakelen dat ik gepersonaliseerde dingen zie, o.a. advertenties (niks specifiek over e-mails), maar daar staat letterlijk bij "Als je dit uitschakelt zie je nog steeds acties en aanbevelingen, maar zijn deze mogelijk minder relevant."
Onder "Overige instellingen -> Meldingen" heb je de mogelijkheid om je af te melden voor e-mails. Staat het vinkje daar uit?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee