Hallo allemaal,
Mijn zoon wilde graan een PS5, die wordt voorlopig echter niet in grote getale verwacht vandaar dat we op een game pc zijn gekomen. Voor de verjaardag van mijn zoon (12 geworden ) heb ik na het bestuderen van diverse BBG’s onderstaande componenten besteld. Zoonlief heeft hiervoor wel zijn spaarpot moeten legen anders werd het wel een heeuuul duur kadootje.
Ik heb de volgende componenten naar aanleiding van de laatste BBG besteld
Intel Core i5 10400
Cooler Master Hyper 212 EVO
Fractal Design Focus G Mini Micro ATX Behuizing
Kingston DDR4 HyperX FURY 2x8GB 2666 Geheugenmodule
Cooler Master MWE Bronze 450 V2 PSU / PC voeding
Kingston A2000 1000GB M.2 SSD
Asrock B460 PHANTOM GAMING 4
Een aantal onderdelen waren niet op voorraad waardoor ik een andere keuze heb gemaakt.
Als volledige nitwit maar niet bang om zelf eea samen te stellen ben ik begonnen met het opbouwen. Echter krijg ik nu met geen mogelijkheid het moederbord in de behuizing.
Doe ik iets verkeerd? Of past het gewoon niet omdat ik verkeerde onderdelen heb besteld.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!!!
Groet,
Jan-Henk
Mijn zoon wilde graan een PS5, die wordt voorlopig echter niet in grote getale verwacht vandaar dat we op een game pc zijn gekomen. Voor de verjaardag van mijn zoon (12 geworden ) heb ik na het bestuderen van diverse BBG’s onderstaande componenten besteld. Zoonlief heeft hiervoor wel zijn spaarpot moeten legen anders werd het wel een heeuuul duur kadootje.
Ik heb de volgende componenten naar aanleiding van de laatste BBG besteld
Intel Core i5 10400
Cooler Master Hyper 212 EVO
Fractal Design Focus G Mini Micro ATX Behuizing
Kingston DDR4 HyperX FURY 2x8GB 2666 Geheugenmodule
Cooler Master MWE Bronze 450 V2 PSU / PC voeding
Kingston A2000 1000GB M.2 SSD
Asrock B460 PHANTOM GAMING 4
Een aantal onderdelen waren niet op voorraad waardoor ik een andere keuze heb gemaakt.
Als volledige nitwit maar niet bang om zelf eea samen te stellen ben ik begonnen met het opbouwen. Echter krijg ik nu met geen mogelijkheid het moederbord in de behuizing.
Doe ik iets verkeerd? Of past het gewoon niet omdat ik verkeerde onderdelen heb besteld.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!!!
Groet,
Jan-Henk