Corsair LL120

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeathNL
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 16-08-2024
Heey allemaal!

Ik ben op moment in het bezit van een Asus ROG Maximus V, en wil graag een Corsair LL120 RGB fan om te kijken hoe dat lijkt en bevalt...

Maar volgens mij heeft mijn MOBO geen RGB functie om de kleuren te bedienen, dus is mijn vraag: Stel ik zou 1 losse fan kopen en die aansluiten, heb ik dan wel de "Rainbow" effect? of heb ik 1 kleur of juist niks?

Als hij bevalt wil ik graag een hele set kopen incl controller.

Alvast bedankt! :)

Beste antwoord (via HeathNL op 26-03-2021 11:34)

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20-03 20:01

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Ik heb ook een asus rog bord, de ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, en ik kan via armoury crate het lichtje van m’n mobo bedienen, en ik denk dat je daarmee ook de rgb headers op het moederbord kan bedienen.

Stel dat het toch niet werkt kan je nog een corsair commander nemen, dan gaat het via de software van corsair en heb je geen software van asus nodig of een rgb header

Specs

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20-03 20:01

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Ik heb ook een asus rog bord, de ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, en ik kan via armoury crate het lichtje van m’n mobo bedienen, en ik denk dat je daarmee ook de rgb headers op het moederbord kan bedienen.

Stel dat het toch niet werkt kan je nog een corsair commander nemen, dan gaat het via de software van corsair en heb je geen software van asus nodig of een rgb header

Specs