Wijziging User Review - [bFoto] [Hns85]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bFb
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-04-2024
Mag men zomaar een waardering achterlaten als er geen transactie plaatsgevonden heeft?

Dan zal ik iedereen 1 sterretjes moeten uitdelen voor het "negeren". Ik heb de persoon in kwestie honderd keren op tijd beantwoord.

Ik wil geen deal sluiten met hem, en nu doet hij kinderachtig voor een onnozele afspraak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@bFb En over welke review hebben we het?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bFb
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-04-2024
https://tweakers.net/aanbod/rating/936036/

Ter info, alles is buiten Tweakers, dus via Whatsapp gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

Haaguit

HBZNPLT!

Ben hier wel in geintresseerd. Ik heb bij een scammer een negatieve review achtergelaten om andere tweakers te waarschuwen en in ruil heeft die scammer mij een slechte review gegeven. Via de DM probeert hij het zelfs nog een keer en heeft zijn review nog verder aangepast toen ik er de tweede keer niet in trapte.

V&A modje grijpt niet in, dus ik ben nav deze thread best benieuwd wat Tweakers aanraadt in dit soort gevallen.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

bFb schreef op maandag 15 maart 2021 @ 07:10:
https://tweakers.net/aanbod/rating/936036/

Ter info, alles is buiten Tweakers, dus via Whatsapp gecommuniceerd.
Wil je mij in een DM die communicatie laten inzien aub?

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Haaguit schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:50:
Ben hier wel in geintresseerd. Ik heb bij een scammer een negatieve review achtergelaten om andere tweakers te waarschuwen en in ruil heeft die scammer mij een slechte review gegeven. Via de DM probeert hij het zelfs nog een keer en heeft zijn review nog verder aangepast toen ik er de tweede keer niet in trapte.

V&A modje grijpt niet in, dus ik ben nav deze thread best benieuwd wat Tweakers aanraadt in dit soort gevallen.
@Haaguit Wil je voortaan een eigen topic aanmaken ipv een ander topic kapen? Beide beoordelingen zijn in elk geval verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

Haaguit

HBZNPLT!

Microkid schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 06:49:
[...]

@Haaguit Wil je voortaan een eigen topic aanmaken ipv een ander topic kapen? Beide beoordelingen zijn in elk geval verwijderd.
Sorry, ik wilde niet teveel dubbelen. Topic kapen was niet de bedoeling.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Pagina: 1