Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

2 uitgangen videokaart tegelijk gebruiken ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Charly44
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 12-06 12:21
Ik heb een Asus GT1030 videokaart bestelt.
Omdat ik de benodigde kabels nog moet kopen vroeg ik me af of je de HDMI- en Display-port tegelijk kan gebruiken voor 2 verschillende monitoren ?
Bij voorbaat dank voor de reacties !

Alle reacties

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 17-06 08:25
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Je kunt een monitor op HDMI en een monitor op DP aansluiten.

iPhone 12 Pro 128GB Goud // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• Tedsond
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 03-06 15:42
Zoals hierboven ook gezegd is, je kunt inderdaad 2 monitoren aansluiten. 2 HDMI poorten, 2 DVI poorten, 2 DP poorten, wat er ook op de kaart zit, kan je allemaal in combi met elkaar gebruiken. Daarom zitten er meerdere poorten op.

Let wel: voor 4K 244Hz kan je niet zomaar alle HDMI/DP kabels. Misschien voor deze kaart niet helemaal relevant, maar zoek de juiste kabel bij wat je monitor vraagt :-)

Veel plezier met je multi-monitor setup en nieuwe kaart!

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 00:24
https://www.asus.com/Moth...s/PH-GT1030-O2G/techspec/ zou 3 monitoren moeten ondersteunen. Ik heb alleen geen idee of je dit specifieke model hebt?

Dat je zoveel monitoren kunt aansluiten als je aansluitingen hebt, gaat helaas niet altijd op.

• c.lemmers
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 17-06 12:02
Ik heb dezelfde kaart met 2 monitoren in gebruik dus dit werkt.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True