Ik heb de link weggehaald want het werkte niet meer
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 20:57 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 20:57 ]
Verwijderd
Sinlath | Opinions may contain latency
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
dat zeg ikOp woensdag 15 augustus 2001 15:00 schreef J.A.M.F. het volgende:
Ziet er mooi uit.
Persoonlijk zou ik het reservoir beneden en de radiator boven hebben geplaatst.
Het bakje heb ik van 0,6 mm dik koper gemaakt 1geheel( makkelijk te buigen)Op woensdag 15 augustus 2001 14:31 schreef marx het volgende:
Heel netjes!
Kun je wat meer info geven over je tankje?
Zoals het peilglaasje en het vastzetten van de deksel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Die heb ik er nu wel inzittenOp woensdag 15 augustus 2001 14:35 schreef Stoned-cow het volgende:
1 vraag: Waar is je Plextor![]()
![]()
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
koelribben erop solderen heeft weinig nut, soldeer geleid maar heel minimaal. Als je het beter wil doen moet jet het OF lassen (moet kunnen dacht ik, maar ik weet dat dus niet zeker) OF hard-solderen. Dat laatste is natuurlijk weer minder goed dan lassen.Op woensdag 15 augustus 2001 16:17 schreef marco899 het volgende:
Mooi gedaan, al had ik het resevoir wat kleiner gemaakt en hier gelijk wat koelribben op gesoldeerd. Dat had je reservoir ook wat beter zijn warmte afgegeven en duurt het minder lang om je 2,5 liter weer af te koelen. Ziet er wel mooi maar erg zwaar uitgevooerd uit.
Verwijderd
Verwijderd
idd, om maar ff aan lan party's te denkenOp woensdag 15 augustus 2001 18:42 schreef Mafioso het volgende:
Als ik dit zo zie zit ik er zelf ook steeds meer aan te denken waterkoeling aan te leggen .. want wat ik tot nu vaak niet mooi vond was dat er vaak nog zo'n zooi buiten de case zat/hing
Ze waren op mijn werk bezig een gebouw te bekleden met koper en daar heb ik dus een stukje van gebietst ( nou ja koste me 25,-)Op woensdag 15 augustus 2001 19:03 schreef reapher het volgende:
WOW
Dat is een kickass ding zeg.
Tweede projectje idee! iets met een waterkoeler?
Net zoiets als ik heb
Nee echt man, jij weet wat afwerken is.
Vraagje waar heb je die koperplaten vandaan?
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Freelance tweaker
Verwijderd
Ik heb de foto's nu gepaatst hoe het nu is iddOp woensdag 15 augustus 2001 14:35 schreef Stoned-cow het volgende:
1 vraag: Waar is je Plextor![]()
![]()
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Wat voor cpu ?Op donderdag 16 augustus 2001 18:10 schreef VorteX het volgende:
Nee, ik lieg...idle haal ik 30 graden