Toon posts:

Sorare - NFT Fantasy Football

Pagina: 1
Acties:

• ooouid
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14-05 22:18
Iets meer dan een week geleden stuitte ik op een artikel waarbij Ubisoft een samenwerking aankondigde met de Jupiler League en Sorare (https://gamerant.com/ubisoft-blockchain-one-shot-league/)

Toen ben ik wat verder in de ideeen van Sorare en de website gaan duiken en nu ben ik helemaal fan van het concept. NFT Collectibles + ETH Blockchain + Fantasy Element + De meest populaire sport ter wereld.
Verzamel een team van spelers. Als je spelers het goed doen, verzamel je punten, en met die punten kun je meedoen om prijzen/nieuwe spelers te winnen

En ik ben gewoon benieuwd wat jullie er van vinden. Ik zie het zelf niet als een 'get rich investing opportunity'. Het is meer een hobby die een extra dimensie geeft aan een leuke sport. Net zoals sommige mensen TOTO spelen.

* Het delen van referrals is op tweakers niet toegestaan *

[Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 11-03-2021 13:40]

• dondondon
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-04 22:04
Toevallig las ik dat de Eredivisie hier een samenwerking mee is aangegaan, ik heb in ieder geval een account aangemaakt via jou om het te proberen!

Van wat ik lees krijg ik nu een speciale kaart zodra jij 5 kaarten hebt gekocht, andersom krijg jij een speciale kaart als ik er 5 heb gekocht. Eerst maar even verder verdiepen hierin :)

[Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 11-03-2021 13:41. Reden: Referral]

• Vd_vaart
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-02 16:36
Sorare is inderdaad een enorm leuk en verslavend concept. Ik ben zelf al actief sinds oktober-20. De One Shot League van Ubisoft is enorm interessant voor beginners omdat je hiervoor geen kaarten hoeft te kopen om mooie rewards te winnen. Als je namelijk een competitief team wil krijgen voor Sorare moet je er rekening mee houden dat je al snel een investering van rond de €300 moet doen. Mocht je hulp nodig hebben bij het starten en opzetten van je team kan je altijd even een kijkje nemen op mijn Twitter https://twitter.com/ScoutSorare en mij een DM sturen.

• ooouid
dondondon schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:20:
Toevallig las ik dat de Eredivisie hier een samenwerking mee is aangegaan, ik heb in ieder geval een account aangemaakt via jou om het te proberen!

Van wat ik lees krijg ik nu een speciale kaart zodra jij 5 kaarten hebt gekocht, andersom krijg jij een speciale kaart als ik er 5 heb gekocht. Eerst maar even verder verdiepen hierin :)
Wel bij veiling is dat. Het is zeker aan te raden om je er een beetje in te verdiepen voordat je los gaat. Mijn fout was ook een speler op te pikken die nooit speelt maar waarschijnlijk in de toekomst nog wel wat leuke dingen gaat laten zien. Alleen niet dit seizoen....

Er is genoeg te vinden online, maar als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje doen. Ik heb voor het weekend in ieder geval een deels Eredivisie teampje klaar staan :)

• ooouid
Vd_vaart schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:28:
Sorare is inderdaad een enorm leuk en verslavend concept. Ik ben zelf al actief sinds oktober-20. De One Shot League van Ubisoft is enorm interessant voor beginners omdat je hiervoor geen kaarten hoeft te kopen om mooie rewards te winnen. Als je namelijk een competitief team wil krijgen voor Sorare moet je er rekening mee houden dat je al snel een investering van rond de €300 moet doen. Mocht je hulp nodig hebben bij het starten en opzetten van je team kan je altijd even een kijkje nemen op mijn Twitter https://twitter.com/ScoutSorare en mij een DM sturen.
Ik wou dat ik een kijkje op je twitter had gedaan voordat ik gestart was... Leuke en interessante berichten.

• dondondon
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-04 22:04
Vd_vaart schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:28:
Ik ga je volgen! bedankt
Twee dingen waar ik moeilijk antwoord op kan vinden:
Wat is het verschil tussen een kaart met alleen een head shot er op en een kaart met een foto van iemands bovenlichaam er ook op?

Wat gebeurt er als je een speler koopt die vervolgens naar bijvoorbeeld de Bulgaarse competitie wordt getransfereerd? Dit stond blijkbaar in de FAQ als ik het google, maar wat er nu in staat vind ik een stuk minder duidelijk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vd_vaart
dondondon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Ik ga je volgen! bedankt
Twee dingen waar ik moeilijk antwoord op kan vinden:
Wat is het verschil tussen een kaart met alleen een head shot er op en een kaart met een foto van iemands bovenlichaam er ook op?

Wat gebeurt er als je een speler koopt die vervolgens naar bijvoorbeeld de Bulgaarse competitie wordt getransfereerd? Dit stond blijkbaar in de FAQ als ik het google, maar wat er nu in staat vind ik een stuk minder duidelijk
Leuk dat je mijn Twitter gaat volgen!

Het verschil is enkel de foto die iets meer is ingezoomd. Er gaat soms iets mis bij het minten (creëren) van de kaart. Moet je maar eens kijken bij de kaart van Henk Veerman. Daar zijn er slechts 3 van en met de foto van Joey Veerman. Meestal zijn deze foutieve kaartjes wel iets meer waard omdat het collectibles zijn.

Als een speler transfereert naar een competitie die niet wordt gecovered door Sorare krijgt deze speler geen punten meer en heb je er op dat moment dus niet veel aan in de leagues. Vaak verliest deze speler dan ook waarde. Zie link voor de competities die worden gecovered https://sorare.com/faq?selection=Coverage

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-08-2022
Ik heb me pas aangemeld bij Sorare en heb 5 kaarten op de veiling gekocht.
Ontving hiervoor een waardevolle gratis kaart! Ik speel ook wekelijks mee met de leagues waarmee je leuke (geld)prijzen kan winnen.
Door Sorare wordt het ook leuker om naar voetbalwedstrijden te kijken.
@Vd_vaart: Erg interessante Twitter, ik ga je volgen!

• ooouid
Vd_vaart schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:09:
[...]

Leuk dat je mijn Twitter gaat volgen!

Het verschil is enkel de foto die iets meer is ingezoomd. Er gaat soms iets mis bij het minten (creëren) van de kaart. Moet je maar eens kijken bij de kaart van Henk Veerman. Daar zijn er slechts 3 van en met de foto van Joey Veerman. Meestal zijn deze foutieve kaartjes wel iets meer waard omdat het collectibles zijn.

Als een speler transfereert naar een competitie die niet wordt gecovered door Sorare krijgt deze speler geen punten meer en heb je er op dat moment dus niet veel aan in de leagues. Vaak verliest deze speler dan ook waarde. Zie link voor de competities die worden gecovered https://sorare.com/faq?selection=Coverage
Leuke find van Henk/Joey Veerman. Ga hem volgen. Dit kan inderdaad wel een leuke collectible/misprint zijn. Sinds jij er wat langer bij zit, weet je ook hoe het werkt het met het 'minting' proces? De Eredivisie loopt bijvoorbeeld nog een paar maanden. Er zijn alleen nog lang geen 100 Henk Veerman of 100 Joey Veerman. En met het tempo waarin nu gemint wordt, zie ik dat ook niet snel gebeuren voor het einde van het seizoen.

Betekent dat dat er geen nieuwe kaarten meer bijkomen en dat de teller bijvoorbeeld stopt op 20/100? Of geeft dat Sorare de mogelijkheid om later nog 80 uit te brengen via rewards/promos.

Mooie verzameling heb je ondertussen opgebouwd btw. Ik wou dat ik ook paar maand geleden begonnen was.

• ooouid
keesie50 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:48:
Ik heb me pas aangemeld bij Sorare en heb 5 kaarten op de veiling gekocht.
Ontving hiervoor een waardevolle gratis kaart! Ik speel ook wekelijks mee met de leagues waarmee je leuke (geld)prijzen kan winnen.
Door Sorare wordt het ook leuker om naar voetbalwedstrijden te kijken.
@Vd_vaart: Erg interessante Twitter, ik ga je volgen!
Welke kreeg je als ik vragen mag? Ik kreeg Vurnon Anita. Sprokkelt elke week punten voor me :)

• keesie50
Ik kreeg Dorian Dessoleil van Charleroi, levert veel punten op voor het global all star spel
Heb jij al vaak de 0,02 eth met het spel gewonnen?

• Vd_vaart
Je kan inderdaad geluk of pech hebben met de gratis speler die je krijgt als je je registreert via een referral link. Een vriend die zich via mijn link had geregistreerd kreeg een gratis Adrien Rabiot ter waarde van ongeveer €500, terwijl ik het moest doen met Martin Angha van Fortuna 😂.

Wat betreft het aantal geminte kaarten: Er kunnen maximaal 100 rare kaarten per speler per seizoen gemint worden. Of deze 100 kaarten uiteindelijk ook gemint worden is afhankelijk van de vraag. Zodra het nieuwe seizoen start kunnen ze de kaarten van het vorige seizoen niet meer extra uitgeven. Ik verwacht dus inderdaad niet dat dit seizoen alle 100 kaarten van de Eredivisiespelers op de markt komen.

• ooouid
keesie50 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:02:
Ik kreeg Dorian Dessoleil van Charleroi, levert veel punten op voor het global all star spel
Heb jij al vaak de 0,02 eth met het spel gewonnen?
Vorige week 0.01 eth. En lukt het jou wat om de threshold te halen in de Global All Stars?

En deze week ga ik best lekker met 350 punten. Allemaal dankzij:

https://sorare.com/cards/yury-gazinskiy-2020-rare-55
https://sorare.com/cards/...ima-ferreira-2020-rare-51

(Pepe opgepikt na Porto-Juve omdat die nog wat extra potjes gaat spelen dit jaar)

Waarschijnlijk wel een rare kaartje bij mijn rewards.Hopen op een leuke :)

• Vd_vaart
ooouid schreef op maandag 15 maart 2021 @ 08:41:
[...]

Vorige week 0.01 eth. En lukt het jou wat om de threshold te halen in de Global All Stars?

En deze week ga ik best lekker met 350 punten. Allemaal dankzij:

https://sorare.com/cards/yury-gazinskiy-2020-rare-55
https://sorare.com/cards/...ima-ferreira-2020-rare-51

(Pepe opgepikt na Porto-Juve omdat die nog wat extra potjes gaat spelen dit jaar)

Waarschijnlijk wel een rare kaartje bij mijn rewards.Hopen op een leuke :)
Dat is een mooie score! Daarmee ga je zeker een kaart winnen, gefeliciteerd _/-\o_

• ooouid
Gisteren een Jleague keeper (common) gekregen + 0,02 eth + https://sorare.com/players/jack-elliott een jonge MLS speler die eind vorig seizoen vaak speelde.

Al met al mag ik niet klagen deze speelronde. Lijkt mij ook gaaf om ergens een beetje een NL Sorare community te hebben. Die marktplaats van Sorare werkt niet echt lekker is mijn mening. Er staan zoveel spelers op voor een onrealistische vraagprijs, dat het onmogelijk is om een goede deal te vinden. Dus ik zie mogelijkheden om ergens een community te hebben waar je je kaartje kan aanprijzen en waarom je er van af wilt. Ik zoek bijvoorbeeld nog een aanvaller in de Jleague/Kleague die regelmatig speelt. En ik heb nu een overschot aan DEF+MID.

• Vd_vaart
Gefeliciteerd, dat zijn mooie rewards! Mocht je Jack Elliot willen verkopen, dan heb ik wel interesse! Er zijn Discord kanalen waarop je je spelers kan aanprijzen en kan discussiëren over Sorare.

Internationale discord:https://discordservers.com/server/474213294421573632

Er is ook een Nederlandse discord. Als je je discord naam doorgeeft kan ik je volgens mij ook aan die groep toevoegen.

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
Heb me ook aangemeld en had er helemaal zin in, maar merk wel dat je flink moet investeren om te beginnen.

Het kopen van een speler gaat toch vaak over de €100, dus je zal toch minimaal €500 moeten investeren.

Of zie ik iets over het hoofd?

• Vd_vaart
Sovieto schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 07:27:
Heb me ook aangemeld en had er helemaal zin in, maar merk wel dat je flink moet investeren om te beginnen.

Het kopen van een speler gaat toch vaak over de €100, dus je zal toch minimaal €500 moeten investeren.

Of zie ik iets over het hoofd?
Leuk dat je ook begonnen bent!

Het klopt dat de prijzen de laatste tijd iets zijn gestegen. Echter, je mag nu 1 common (gratis) speler gebruiken wanneer je deelneemt aan de Global All Star competitie. Ik zou je dus aanraden om een goede common keeper daarvoor te gebruiken. In dat geval denk ik dat je voor rond de €250 wel 4 rare basisspelers kan kopen (2 verdedigers, 1 middenvelder, 1 aanvaller) en je dus kan deelnemen aan de Global All Star competitie die 2x per week plaatsvindt.

Wanneer je spelers dan gemiddeld scoren, ongeveer 50 punten per speler, win je iedere keer 30 euro (0.02 ETH) en zou je dus al na 9 deelnames je investering terug hebben gewonnen!

Als je tips wil of meer vragen hebt kan je mij altijd een berichtje sturen op Twitter:
https://twitter.com/ScoutSorare

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-05 15:20
Yes ik heb Noa Lang. Nu ga ik nóg harder juichen als die scoort als Brugge supporter.

Ik ken mensen die veel geld steken in OSM, waarom zouden ze dit dan hier niet insteken?

• Vd_vaart
BootjeVaren schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:34:
Yes ik heb Noa Lang. Nu ga ik nóg harder juichen als die scoort als Brugge supporter.

Ik ken mensen die veel geld steken in OSM, waarom zouden ze dit dan hier niet insteken?
Ja dat ben ik met je eens. Mensen stoppen ook honderden euro's in spelers voor FIFA Ultimate Team, waarmee ze dan een jaar kunnen spelen voordat er weer een nieuwe uitkomt. Vervolgens verliezen die spelers alle waarde.

De Sorare kaarten behouden hun waarde en je kan er nog behoorlijk wat geld mee verdienen ook als je het goed doet. Daarnaast maakt het het voetbal kijken leuker! Ik kan tegenwoordig de drang niet weerstaan om mijn spelers uit de J-League op zaterdagochtend om 06:00 live aan het werk te zien |:( |:(

• ooouid
BootjeVaren schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:34:

Gejuichd of gehuild van het weekend?
Vd_vaart schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:44:
[...]

Ja dat ben ik met je eens. Mensen stoppen ook honderden euro's in spelers voor FIFA Ultimate Team, waarmee ze dan een jaar kunnen spelen voordat er weer een nieuwe uitkomt. Vervolgens verliezen die spelers alle waarde.

De Sorare kaarten behouden hun waarde en je kan er nog behoorlijk wat geld mee verdienen ook als je het goed doet. Daarnaast maakt het het voetbal kijken leuker! Ik kan tegenwoordig de drang niet weerstaan om mijn spelers uit de J-League op zaterdagochtend om 06:00 live aan het werk te zien |:( |:(
FUT was wel de gateway die me heeft overgehaald hier. "Sorare kaarten behouden hun waarde" is iets wat we hopen. O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DylanL2000
  • Laatst online: 24-03-2021
Kan iemand mij helpen met wat uitleg over Sorare? Ik heb een paar vragen

• Vd_vaart
ooouid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:57:
[...]

FUT was wel de gateway die me heeft overgehaald hier. "Sorare kaarten behouden hun waarde" is iets wat we hopen. O-)
Daar heb je gelijk in! Ik zou ook iedereen aanraden om af en toe wat winst te laten uitbetalen. Ik heb het dit weekend voor elkaar gekregen om 1e te worden in de Globall All Star div 4. De 0.5 ETH die ik als reward kreeg ben ik van plan te cashen.

• Vd_vaart
DylanL2000 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:35:
Kan iemand mij helpen met wat uitleg over Sorare? Ik heb een paar vragen
Ik heb je een berichtje gestuurd!

Mochten er meer mensen vragen hebben over Sorare, kunnen ze mij altijd een privé berichtje sturen op Tweakers of Twitter: https://twitter.com/ScoutSorare

• ooouid
Vd_vaart schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:02:
[...]

Daar heb je gelijk in! Ik zou ook iedereen aanraden om af en toe wat winst te laten uitbetalen. Ik heb het dit weekend voor elkaar gekregen om 1e te worden in de Globall All Star div 4. De 0.5 ETH die ik als reward kreeg ben ik van plan te cashen.
Lekker bezig!
Dat is echt wel een goede reward inderdaad. Kans van 1 op1000 natuurlijk dat je die wint natuurlijk :). Welke speler had je als reward? Want die zou uit een hogere tier moeten komen toch?

• Vd_vaart
ooouid schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:35:
[...]

Lekker bezig!
Dat is echt wel een goede reward inderdaad. Kans van 1 op1000 natuurlijk dat je die wint natuurlijk :). Welke speler had je als reward? Want die zou uit een hogere tier moeten komen toch?
Ja die kans is klein, ik had namelijk helemaal geen topspelers. 2 spelers van Eupen, 1 van Mechelen, 1 van Az en 1 van Groningen.

Maar ik heb daar ook een star rare mee gewonnen ja, namelijk Insigne. Is toch ook nog ongeveer 1 ETH waard 😁. Erg blij mee!

• keesie50
Tellen de Belgische playoffs ook mee voor de sorare spelen?

• Sovieto
  • Nu online
keesie50 schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:59:
Volgens de Sorare Belgium telegram-groep wel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sovieto
  • Nu online
Ik heb nu 2 weken meegedaan met Global All stars D4. Eenmaal de cutoff gehaald voor 0,02 eth en eenmaal voor 0,01 eth.

Merk wel dat het heel belangrijk is om op het laatste moment nog even goed te kijken of iedereen fit is. Zo had ik afgelopen weekend niet door dat de leeuw ziek was terwijl op vrijdagmiddag dat toch wel bekend was.

En een tip naar beginnende managers: zorg ervoor dat je start met een goede common keeper. Als je geen goede krijgt is het misschien wel slim je account te deactiveren en opnieuw te beginnen. Want een keeper kopen die regelmatig speelt is met een ‘normaal’ budget niet te doen.

En zorg ervoor dat je altijd start met een referral (1 gratis speler kan het verschil maken)

• Vd_vaart
keesie50 schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:59:
De Jupiler Pro League play-offs tellen inderdaad mee!

Ander goed nieuws is dat er deze week een mededeling komt over de reward structuur. Alleen de echte top per competitie wint nu een kaart als reward en in de Global D4 kan je 2x per week 0.02 ETH farmen (winnen). Het is even afwachten wat dat gaat worden, maar als ze de beloning van 0.02 ETH gaan geven per competitie dan zou dat huge zijn!

• BootjeVaren
Ik heb eigenlijk allemaal kut kaartjes gekregen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vd_vaart
Leuk krantenartikel over Sorare in de Belgische krant De Tijd: https://www.tijd.be/conte...cles/10/30/46/11/10304611

[Voor 3% gewijzigd door Vd_vaart op 08-05-2021 18:19]

• tweaker41
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23-09-2021
Ik overweeg om nu te starten met Sorare. Maar, is dat nu wel verstandig omdat er geen wedstrijden zijn in de Eredivisie.

• ooouid
Misschien juist nu verstandig omdat spelers die niet internationaal actief zijn, een stuk goedkoper zijn dan gedurende de competitie.

Wel hopen dat ze geen gekke transfers/besluiten gaan maken.

Niemand weet wanneer het een "goed" moment is, omdat het ook redelijk samenhangt met de koers van ETH.

• Vd_vaart
Ik ben het eens met @ooouid! De spelers uit de Eredivisie die niet actief zijn op het EK zijn nu iets goedkoper. Als straks het seizoen weer begint stijgt de vraag weer naar die spelers, en waarschijnlijk dus ook de prijs. Door nu te beginnen ben je dat voor!

Als je hulp nodig hebt wil ik je best op weg helpen. Je kan me een PB sturen via Tweakers, of eens een kijkje nemen op mijn Twitter (@ScoutSorare) waar ik handige tips en interessante Eredivisie spelers plaats.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tweaker41
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23-09-2021
dank je wel ooouid en Vd_vaart @Vd_vaart ik heb op je Twitter gekeken en ga je zeker volgen. jullie adviseren me beide om nu te starten, dus ga ik een account aanmaken !!

[Voor 15% gewijzigd door tweaker41 op 12-06-2021 13:37]

• ooouid
Mijn fout was om een speler te kopen van fenerbahçe die geen minuten maakt. Wel een 16 jarig talent....

Zoek via sorare data de spelers die vaak spelen voor een redelijke prijs. Zo kun je de eth rewards halen elke week! Als dat je doel is tenminste!

• Vd_vaart
Goed nieuws voor de Belgische Sorare managers. Door een deal met de KBVB zijn er kaarten te verkrijgen van het nationale team. Kom maar op met die Kevin de Bruyne kaart!

• BootjeVaren
Een nieuw account aanmaken is dus de boodschap? Of zie ik het verkeerd?

• Vd_vaart
BootjeVaren schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:29:
Een nieuw account aanmaken is dus de boodschap? Of zie ik het verkeerd?
De kaarten van de spelers van het Belgische nationale team worden op dit moment geveild op de veiling (zie tabblad 'New Signings'). Als je al een Sorare account hebt hoef je geen nieuw account aan te maken.

Het is ook weer opgepakt door de krant: https://www.tijd.be/onder...balplaatjes/10316107.html

[Voor 16% gewijzigd door Vd_vaart op 25-06-2021 19:00]

• FC Tamara
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 07-07-2021
Vd_vaart schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:12:
[...]

De kaarten van de spelers van het Belgische nationale team worden op dit moment geveild op de veiling (zie tabblad 'New Signings'). Als je al een Sorare account hebt hoef je geen nieuw account aan te maken.

Het is ook weer opgepakt door de krant: https://www.tijd.be/onder...balplaatjes/10316107.html
Ik was wel geïnteresseerd in het hele Sorare verhaal, en ben me wat aan het informeren.
Ik zie op het platform dat er nu inderdaad spelers van de Belgische nationale ploeg geveild worden. Stel dat ik nu zou meebieden en een veiling winnen, kunnen deze kaarten dan ook punten verdienen als de landelijke competities weer beginnen?

Een gelijkaardige vraag over kaarten van bijvoorbeeld het seizoen 2019-2020. Heeft het nut om een goedkopere kaart van een speler van dat seizoen te kopen? Kan ik over enkele weken ook punten scoren in het nieuwe seizoen met die kaart? Ook als hij ondertussen getransferreerd is?

• ooouid
FC Tamara schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 11:37:
[...]

Ik was wel geïnteresseerd in het hele Sorare verhaal, en ben me wat aan het informeren.
Ik zie op het platform dat er nu inderdaad spelers van de Belgische nationale ploeg geveild worden. Stel dat ik nu zou meebieden en een veiling winnen, kunnen deze kaarten dan ook punten verdienen als de landelijke competities weer beginnen?

Een gelijkaardige vraag over kaarten van bijvoorbeeld het seizoen 2019-2020. Heeft het nut om een goedkopere kaart van een speler van dat seizoen te kopen? Kan ik over enkele weken ook punten scoren in het nieuwe seizoen met die kaart? Ook als hij ondertussen getransferreerd is?
Yes, deze kaarten van de Belgische ploeg gaan dan ook punten scoren.

En ja, de speler blijft punten scoren ook al gaat die voor een andere club spelen. Je zou er misschien zelfs voordeel uit kunnen halen als je een speler haalt die van reserve speler naar basisspeler gaat bij een 'mindere' club. Let er wel op dat er een 5% bonus is voor het huidige seizoen, dus bij gelijke prijs wel zou ik voor de huidige gaan!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-05 16:31
Hoi,

hier onlangs ook begonnen en benieuwd wat dit spel me van plezier/geld opbrengt. Is ff een totaal andere manier van investeren hahaha. Na een eerste aankoop nu beetje de kat uit de boom kijken en zien wat de komende wedstrijden mij zal brengen.
Indien er nog mensen geinteresseerd zijn mag je onderstaande link gebruiken. Hierdoor krijg jij als ik een extra kaartje na de eerste aankoop.

** Referrals zijn niet toegestaan **

[Voor 7% gewijzigd door Taro op 08-07-2021 18:22]

• Larmoth
Ondertussen al enkele wedstrijden meegemaakt maar behalve enkele common kaartjes nog niet veel verdiend :) Ook al iets te veel geinvesteerd dan oorspronkelijk voorzien. Straks om 14u komt er meer info over de nieuwe plannen die ze hebben. Extra scarcity, Academy en andere zaken. Heel benieuwd dus.

Indien interesse om dit spel ook te spelen vergeet mij geen Pm te sturen voor referral :)

• Vd_vaart
Larmoth schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:30:
Ondertussen al enkele wedstrijden meegemaakt maar behalve enkele common kaartjes nog niet veel verdiend :) Ook al iets te veel geinvesteerd dan oorspronkelijk voorzien. Straks om 14u komt er meer info over de nieuwe plannen die ze hebben. Extra scarcity, Academy en andere zaken. Heel benieuwd dus.

Indien interesse om dit spel ook te spelen vergeet mij geen Pm te sturen voor referral :)
Leuk dat je ook begonnen bent! Ik had de eerste maanden ook geen succes en ineens won ik de grootste league van Sorare (global all star divisie 4) met een team wat minder dan 0.5ETH had gekost. Dus gewoon even geduld hebben!!

Overigens geef ik tips, strategieën en speleraanbeveling op mijn twitter (te vinden als je op Twitter zoekt op @ScoutSorare of Sorare Eredivisie). Wellicht interessant om te volgen? Je kan me ook een berichtje sturen als je hulp nodig hebt!

• Vd_vaart
Goed nieuws vanuit het Sorare front: Vanaf vandaag worden de Jupiler Pro League kaarten van het seizoen 21/22 geveild! Terwijl de eerste Eredivisie wedstrijd van het seizoen vrijdag aftrapt. Ook zijn er dit weekend historisch veel prijzen (ETH & kaarten) te winnen in de fantasy game van Sorare. Dit lijkt mij dus het perfecte moment om te starten :*)

• Larmoth
Wow, wat gaat de tijd snel. Al meer dan een maand geleden dat ik dit spel ben beginnen spelen. Heb ook iets meer uitgegeven dan voorzien maar heb dit weekend voor de eerste keer een kaartje gewonnen en zelf direct al 2 :)

Ben benieuwd wat dit nog allemaal gaat brengen maar moet echt opletten dak niet te veel kaartjes koop :)

• Vd_vaart
Hoppa, ook de nieuwe Eredivisie kaarten zijn nu te verkrijgen op de veiling!!

• Larmoth
Wat vinden jullie van de limited kaarten? Veel goedkoper en een instapmodel duidelijk :). Kon het toch niet laten en heb verschillende limited gekocht en kan 3 ploegen hiermee maken :) Oops

• Larmoth
Ondertussen al enkele maanden bezig en paar keer mooie plaats gehaald. Nu terug 93e van de meer dan 6K inschrijvingen. Welke kaartje krijg ik deze keer :) Ik vind het echt wel een leuk spel en het wordt alleen maar groter en meer actieve spelers.

Als je zelf nog wil actief worden, stuur maar een DM en dan stuur ik een link voor een extra gratis kaartje.

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 16:59
Kan je iets meer vertellen? Website is erg karig.
- Hoeveel kosten kaartjes? Is het op basis van vraag en aanbod?
- Mooet je ook uitslagen voorspellen?
- Worden spelers ook beoordeeld, en op basis daarvan duurder / goedkoper?

Heb zelf een beetje een aversie tegen websites waar je gelijk moet registreren om ook maar iets van uitleg te krijgen.

• Vd_vaart
lucatoni schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:49:
Kan je iets meer vertellen? Website is erg karig.
- Hoeveel kosten kaartjes? Is het op basis van vraag en aanbod?
- Mooet je ook uitslagen voorspellen?
- Worden spelers ook beoordeeld, en op basis daarvan duurder / goedkoper?

Heb zelf een beetje een aversie tegen websites waar je gelijk moet registreren om ook maar iets van uitleg te krijgen.
De prijs van kaarten is verschillend per speler en wordt inderdaad bepaald door vraag en aanbod. Een kaart van Messi is uiteraard duurder dan een kaart van Sven van Beek.

De spelers kan je inzetten in leagues waarin ze punten krijgen obv hun performance op het veld. Dus het aantal tackles, succesvolle passes, assists, doelpunten etc. Je hoeft dus geen uitslagen te voorspellen.

Wanneer een speler wekelijks goede punten heeft stijgt ook zijn waarde. De vraag naar zijn kaart neemt dan namelijk toe. Als hij geblesseerd raakt of zijn prestaties tegenvallen, zal ook zijn waarde dalen. Mocht je nog meer vragen hebben kan je me altijd even een PB sturen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlauweNL
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06-2022
Schopje :)

Nog mensen die hier actief zijn op sorare? Bijzonder goed concept moet ik zeggen. Zowel voor trading als voor fun/voetbalkennis.

Speel nu sinds februari met een paar rewards, waarvan 1 'big fish'

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 15:00
Jammer dat het forum niet echt levendig is...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:04
BlauweNL schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:35:
Nog mensen die hier actief zijn op sorare? Bijzonder goed concept moet ik zeggen. Zowel voor trading als voor fun/voetbalkennis.
Tijdens WK niet echt veel tijd voor gehad, maar nu weer lekker aan de gang. Ben alles nog een beetje aan het uitvinden, en helaas zonder referral begonnen ;(
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee