Ik ontsluit een lokale web applicatie via een custom domain via Azure AD Application Proxy naar het internet. Nu heb ik mijn custom domein verhuisd naar een nieuwe tenant. De enterprise applicatie verwijderd in mijn oude tenant en opnieuw aangemaakt op de nieuwe tenant. So far so good.
Als ik bij deze enterprise applicatie echter de URL wil aanpassen naar mijn custom domain krijg ik echter een foutmelding.
External Url entered is already in use for an application on another tenant.
Ik heb op mijn oude tenant het custom domain verwijderd en de enterprise applicatie al verwijderd. Hij is weg onder 'enterprise applications' en 'app registrations' en 'Deleted applications (Preview)'.
...
Waar houdt mijn oude tenant dit nog bij? Of is er gewoon een wachttermijn voordat de oude tenant deze url vrij geeft?
...
Als ik bij deze enterprise applicatie echter de URL wil aanpassen naar mijn custom domain krijg ik echter een foutmelding.
External Url entered is already in use for an application on another tenant.
Ik heb op mijn oude tenant het custom domain verwijderd en de enterprise applicatie al verwijderd. Hij is weg onder 'enterprise applications' en 'app registrations' en 'Deleted applications (Preview)'.
...
Waar houdt mijn oude tenant dit nog bij? Of is er gewoon een wachttermijn voordat de oude tenant deze url vrij geeft?
...