Ik zou een curved monitor willen kopen om te programmeren zodat ik niet allemaal los staande schermen op mijn bureau heb met spijlen er tussen. Nu had ik vorig jaar ergens gelezen dat windows een soort virtuele schermen heeft/zou krijgen. Met deze feature kan je je scherm indelen in verschillende zones die dan hetzelfde werken als dat je meerdere schrmen hebt. Heeft iemand enig idee hoe deze feature heet, ik kan het nergens vinden.
Vraag
Beste antwoord (via jostefa op 10-03-2021 09:08)
Er zijn veel softwarepaketten die dit doen. Bijvoorbeeld Towertoys (gratis, Microsoft) en DisplayFusion. Verder wil ik je deze post nog even meegeven:
wcduck in "Geen dual monitor met displayport en monitor uit?"
Als de monitor wordt aangestuurd met DisplayPort, zal de slaapstand ervoor zorgen dat alle openstaande vensters verschuiven. Erg irritant. Oplossingen hiervoor staan in de post hierboven.
Als de monitor wordt aangestuurd met DisplayPort, zal de slaapstand ervoor zorgen dat alle openstaande vensters verschuiven. Erg irritant. Oplossingen hiervoor staan in de post hierboven.
[Voor 61% gewijzigd door wcduck op 10-03-2021 09:01]
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Alle reacties
Er zijn veel softwarepaketten die dit doen. Bijvoorbeeld Towertoys (gratis, Microsoft) en DisplayFusion. Verder wil ik je deze post nog even meegeven:
[Voor 61% gewijzigd door wcduck op 10-03-2021 09:01]
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Thanks, ik dacht dat het in windows zelf.
Is dit niet ongeveer wat je bedoelt?