Hallo ik wil een game computer bouwen tussen de 500 en 800 euro maar ik heb weet niet wat ik moet kopen en als bijvoorbeeld als ik een intel core i7 en er dan een vega 11 in doet of het dan werkt.
Wat wil ik er meer doen,
Ik zou het heel leuk vinden om minecraft rtx te spelen maar dat is niet de hoogste prioriteit ik wil gewoon best zware games op lage settings kunnen spelen.
Dit ga ik spelen dan: minecraft, farcry 5, anno 1800, farming simulator en csgo.
Wat wil ik hebben,
Dat er een hdmi aansluiting in is voor monitoren. rgb wil ik wel graag hebben en ik zou het fijn vinden als ie stil is. energieverbruik is minder van belang.
Waar dacht ik aan
aan een amd ryzen 5 en een radeon 1660.
Wat is mijn vraag.
kan iemand mij helpen met de juiste onderdelen kiezen het mag iets over het budget heen als de computer daardoor beter word.
( ik weet dat het niet hier hoort maar weet iemand hoe ik geld kan verdienen ik ben 12 jaar)
ik dacht hieraan maar ik kan nergens een grafische kaart kopen,
intel basic upgrade kit van coolbleu daarin in zit:
cooler master hyper 212 rgb black edition,
Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 DIMM 2666MHz CL16 (2x8 GB),
MPG Z390 GAMING PLUS,
Intel Core i5 9600K.
ik heb nu nog een videokaart een computer behuizing een voeding en opslag
opslag: Seagate BarraCuda ST1000LM048 1TB
computer behuizing: Corsair Carbide Series SPEC-DELTA RGB
maar nu heb ik nog een videokaart nodig en een voeding kunnen mensen ook zeggen waar ik het kan kopen en of ik ook beter andere dingen kan nemen dan dit dat het dan goedkoper word
Wat wil ik er meer doen,
Ik zou het heel leuk vinden om minecraft rtx te spelen maar dat is niet de hoogste prioriteit ik wil gewoon best zware games op lage settings kunnen spelen.
Dit ga ik spelen dan: minecraft, farcry 5, anno 1800, farming simulator en csgo.
Wat wil ik hebben,
Dat er een hdmi aansluiting in is voor monitoren. rgb wil ik wel graag hebben en ik zou het fijn vinden als ie stil is. energieverbruik is minder van belang.
Waar dacht ik aan
aan een amd ryzen 5 en een radeon 1660.
Wat is mijn vraag.
kan iemand mij helpen met de juiste onderdelen kiezen het mag iets over het budget heen als de computer daardoor beter word.
( ik weet dat het niet hier hoort maar weet iemand hoe ik geld kan verdienen ik ben 12 jaar)
ik dacht hieraan maar ik kan nergens een grafische kaart kopen,
intel basic upgrade kit van coolbleu daarin in zit:
cooler master hyper 212 rgb black edition,
Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 DIMM 2666MHz CL16 (2x8 GB),
MPG Z390 GAMING PLUS,
Intel Core i5 9600K.
ik heb nu nog een videokaart een computer behuizing een voeding en opslag
opslag: Seagate BarraCuda ST1000LM048 1TB
computer behuizing: Corsair Carbide Series SPEC-DELTA RGB
maar nu heb ik nog een videokaart nodig en een voeding kunnen mensen ook zeggen waar ik het kan kopen en of ik ook beter andere dingen kan nemen dan dit dat het dan goedkoper word
[Voor 24% gewijzigd door gamerpanda op 10-03-2021 08:52]