Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ebay pakketje, waar is het?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wobbit
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 17-06 15:42
Ik heb op 9 feb wat gekocht via ebay (geen eerdere ervaring mee). Nu log ik net in om de status te zien en lees ik dat deze reeds is geleverd? Ik heb echter nog niks ontvangen.

Hieronder een screenshot vd status. Moet het pakketje nu nog komen? Heel vaag allemaal.

big hairy feet, vertically challenged , hairy body, short temper and wookie roar.

Beste antwoord (via Wobbit op 10-03-2021 10:28)

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07:13

Ragdoll

excommunicado

@Wobbit
Als je de ESUS code trackt via parcelsapp.com krijg je uitgebreide informatie over je pakket. Jouw DHL trackingcode is namelijk: [niet meer van belang] vul deze even in op https://www.dhlparcel.nl met je postcode.

3SPAM is een PostNL code, pakket ligt bij de Jumbo ;)
Zie je DM.

[Voor 21% gewijzigd door Ragdoll op 10-03-2021 10:19]

Alle reacties

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Volgens deze track en trace is het pakketje afgeleverd bij een pickup point. Geen mail van gehad? Of een briefje door de bus. Gebeurt wel vaker bij pakketjes die uit het buitenland komen en waarvoor betaald moet worden.

• DutchKel
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:54
En houd er rekening mee dat het binnen een bepaald aantal dagen opgehaald moet worden anders wordt het terug gestuurd. Hoeveel dagen het precies zijn is per vervoerder verschillend, maar er zitten er tussen waar je het binnen 7 dagen moet hebben opgehaald.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Wobbit
Ik zal zo direct ff met dhl bellen

big hairy feet, vertically challenged , hairy body, short temper and wookie roar.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• Ragdoll

Ragdoll

excommunicado

@Wobbit
Als je de ESUS code trackt via parcelsapp.com krijg je uitgebreide informatie over je pakket. Jouw DHL trackingcode is namelijk: [niet meer van belang] vul deze even in op https://www.dhlparcel.nl met je postcode.

Zie je DM.

[Voor 21% gewijzigd door Ragdoll op 10-03-2021 10:19]

• Wobbit
Thanks! Dat 3S nummer is een postnl nummer. Als ik dat ingeef zie ik dat het hier bij de lokale supermarkt is afgeleverd?

Wat een klote zooi. Ik kijk dagelijks op dat ebay voor tracking en vandaag is ie met een vertraging van 7 dagen opeens geupdate...

• Wobbit
Ragdoll schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 07:21:
@Wobbit
Als je de ESUS code trackt via parcelsapp.com krijg je uitgebreide informatie over je pakket. Jouw DHL trackingcode is namelijk: 3SPAMS1790703 vul deze even in op https://www.dhlparcel.nl met je postcode.

Zie je DM.
Bedankt voor je hulp!

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Bij PostNL gaan ze na 7 dagen retour. Ik zou even met de lokale Jumbo bellen of ze hem nog even aan willen houden.

• Wobbit
Nou ik stond vanmorgen direct om 0800 uur bij de Jumbo, en ja hoor het pakketje lag daar al 7 dagen. Als ik hem niet was komen ophalen vandaag was die retour gegaan!

De les is dus om niet te vertrouwen op de track & trace in Ebay zelf...

Voor wie nog benieuwd was wat het was: Ryobi Undercarriage Cleaner & Water broom.

Hartelijk dank voor jullie hulp!

• Ragdoll

Ragdoll

excommunicado

@Wobbit ik koop geregeld via Ebay en track altijd via https://parcelsapp.com/ die vind nagenoeg alle trackingnummers maar heeft ook het voordeel dat je omgezette trackingnummers kan zien.

Vanuit de US word er bijvoorbeeld verstuurd met USPS, die dan vaak weer word omgezet naar een Pitney Bowes code en in Nederland weer word omgezet naar DHL of PostNL.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True