Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waarde asus fx503vm-e4178t gebruikt

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Vraag

• Olthof074
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 24-04 21:16
Hoi,

Allereerst mijn verontschuldigingen voor het plaatsen van dit bericht in dit forum topic, wist niet waar ik hem elders kwijt kon.

Mijn vraag is dus of iemand een idee heeft van de waarde van mijn gebruikte asus fx503vm-e4178t.
Verkeert in goede staat, niet al te veel gebruikt, 2 jarige garantie wel verlopen.

Wordt niet op marktplaats aangeboden, dus ik heb geen indicatie.

Wil 'm dus gaan verkopen omdat ik hem amper gebruik.

Hartelijk dank en mvg

Alle reacties

• Olthof074
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 24-04 21:16
Niemand?

• Glorieus
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 06:20
Hey!

Dat is lastig. Elektronica tweedehands kent meestal wel een behoorlijke afschrijving. Gekocht in 2018?

Je zal hem beetje moeten vergelijken met laptops qua grafische kaart.

https://tweakers.net/lapt...KhgYmZuZKOkDa0MhYKba2thYA

Dit zijn wel Omen’s, MSI’s en Lenovo... Het is ook wat iemand er voor over heeft. Ik denk dat je wel veilig zit met €300,- a €400,-

Maar ik ben geen expert 🤷🏻

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum. Prijsindicatie is prima zelf uit te zoeken, bekijk Vraag & Aanbod eens, Marktplaats, ebay etc. kortom genoeg manieren om een indicatie te vinden.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True