Mijn vraag
Wie heeft er positieve of juist negatieve ervaring met andere e-commerce software dan "drupal commerce"?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik nu drupal commerce in drupal 8, als ondernemer, maar niet-professionele developer.
Ik loop er hard tegen aan dat "drupal alleen voor professionals is" (vrij vertaald naar een opmerking die ik ooit over drupal heb gelezen).
De site is een conversie van een drupal 7 site die ik met ubercart had draaien.
Met ubercart kon ik lezen en schrijven en hij maakte voor mij een fijne workflow mogelijk, die ik zelf kon configureren.
Met commerce kom ik daar niet uit. Ik mis een heleboel achtergrondkennis en de manuals zijn ondoorgrondelijk voor mij als non-pro.
Ik overweeg daarom om een andere opzet te gaan gebruiken.
Dat kan zijn:
Ubercart in D8
Basic cart in D8
Een bestelformulier emailen (ik heb maar een beperkt aantal producten)
Het is zelfs een overweging om drupal helemaal los te laten en op bijvoorbeeld opencart over te stappen.
Maar buiten mijn worsteling met commerce voel ik me prima thuis in drupal.
Heeft een van jullie ervaring met ubercart of basic cart in drupal 8 die je kan delen?
Wie heeft er positieve of juist negatieve ervaring met andere e-commerce software dan "drupal commerce"?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik nu drupal commerce in drupal 8, als ondernemer, maar niet-professionele developer.
Ik loop er hard tegen aan dat "drupal alleen voor professionals is" (vrij vertaald naar een opmerking die ik ooit over drupal heb gelezen).
De site is een conversie van een drupal 7 site die ik met ubercart had draaien.
Met ubercart kon ik lezen en schrijven en hij maakte voor mij een fijne workflow mogelijk, die ik zelf kon configureren.
Met commerce kom ik daar niet uit. Ik mis een heleboel achtergrondkennis en de manuals zijn ondoorgrondelijk voor mij als non-pro.
Ik overweeg daarom om een andere opzet te gaan gebruiken.
Dat kan zijn:
Ubercart in D8
Basic cart in D8
Een bestelformulier emailen (ik heb maar een beperkt aantal producten)
Het is zelfs een overweging om drupal helemaal los te laten en op bijvoorbeeld opencart over te stappen.
Maar buiten mijn worsteling met commerce voel ik me prima thuis in drupal.
Heeft een van jullie ervaring met ubercart of basic cart in drupal 8 die je kan delen?