Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Flic hub een kamer verder al nauwelijks meer bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jasper1975
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 00:51
Mijn vraag
Via Kickstarter heb ik een Flic hub met 8 buttons besteld. Er wordt binnenshuis 50m range belooft. Helaas heb ik in een kamer naast de kamer waar de hub zich bevind op nog geen 10 meter afstand geen bereik meer.
Iemand een idee/oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Hub is voorzien van laatste firmware

...

Alle reacties

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19-06 00:30

Soggney

Zeekomkommer

toevallig laminaat met alu folie eronder?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Jasper1975
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 00:51
Nee wel laminaat maar deze ligt op een vloer van kurk.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True