Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Openen laptop HP Pavilion 15-bc035nd

Pagina: 1
Acties:

• cwarcher
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 10-03 10:39
Goedemiddag!

Heeft iemand tips hoe ik een HP Pavilion 15-bc035nd gamers laptop kan openen?
Deze is van mijn zoon maar de batterij wilde niet meer laden, dus nieuwe batterij laten komen.

Echter om een batterij in te bouwen is er minimaal nodig dat het ding open wil!
Onderop zitten 10 schroeven, eruit gedraaid maar nog steeds wil ie niet.
Ben zelf DELL laptops gewend en die zijn zo open.

Zie ik iets over het hoofd?

Thanks!
Conrad

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Nu online
Wat zegt de handleiding hierover? Wat foto's zou misschien handig zijn.

• cwarcher
Uiteindelijk gelukt, bleek dat ik te "lief" was voor de laptop met openmaken. Met iets meer kracht gingen de klemmetjes uiteindelijk los.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:51
Fijn dat het gelukt is. Hopelijk is er geen plastic gescheurd en rammelt er niks na het dichtschoeven. ;)

Bij de zakelijke laptops is dit beter voor elkaar, maar daar is de prijs ook naar.

Pentium 60 (DOS/3.11) / Athlon Classic 1 GHz (98SE) / AthlonXP 1700+ (XP) / Q6850 (7) / Ryzen 5600X (10)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Soms is het inderdaad een drama. Die lipjes kun je vaak met een plectrum open wippen.

De Dell laptop van zowel mijn vader als moeder kon ik met een schroef en een klepje de hhd vervangen.
Die van mijn vrouw uit het zelfde jaar, moest de bovenkant en toetsenbord eraf. Idem voor de hp van mijn masseuse. Hdd vervangen voor ssd, halve laptop open.

Soms snap ik er ook geen hout van hoe die gedachtengang in elkaar zit.

Sponsorloop hartstichting: https://www.hartstocht.nl/annette-overes-2021-hartstocht-10-april

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cwarcher
Dell laptops (de oudere modellen) waren heerlijk eenvoudig qua reparaties, nieuwere lijden ook aan het fenomeen dat dat allemaal moeilijk moet kennelijk.

Laatst was bij laptop van andere zoon een toets afgebroken, een Lenovo Legion gaminglaptop.
Daar maakte ik dus ook de fout een nieuw keyboard te bestellen. Zou netjes zijn dat dergelijke leveranciers erbij zeggen dat montage ietwat lastig is. Montage filmpje op Youtube duurde iets van 3 kwartier, echt het hele ding moest uit elkaar om een keyboard te vervangen.
Na 5 minuten prutsen die leverancier maar gebeld of zij dat wilden doen, gelukkig was dat ook een reparatietoko......
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True