Toon posts:

Openen laptop HP Pavilion 15-bc035nd

Pagina: 1
Acties:

• cwarcher
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06-12-2022
Goedemiddag!

Heeft iemand tips hoe ik een HP Pavilion 15-bc035nd gamers laptop kan openen?
Deze is van mijn zoon maar de batterij wilde niet meer laden, dus nieuwe batterij laten komen.

Echter om een batterij in te bouwen is er minimaal nodig dat het ding open wil!
Onderop zitten 10 schroeven, eruit gedraaid maar nog steeds wil ie niet.
Ben zelf DELL laptops gewend en die zijn zo open.

Zie ik iets over het hoofd?

Thanks!
Conrad

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:36
Wat zegt de handleiding hierover? Wat foto's zou misschien handig zijn.

Team anti-scalp

• cwarcher
Uiteindelijk gelukt, bleek dat ik te "lief" was voor de laptop met openmaken. Met iets meer kracht gingen de klemmetjes uiteindelijk los.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:08
Fijn dat het gelukt is. Hopelijk is er geen plastic gescheurd en rammelt er niks na het dichtschoeven. ;)

Bij de zakelijke laptops is dit beter voor elkaar, maar daar is de prijs ook naar.

AMD DX4 100 (3.11) / Pentium MMX 200@233 (95) / Athlon Slot A Thunderbird 1000 (98SE) / P!!!-S 1,4GHz (ME+2K) / AthlonXP 1700+@3200+ (XP) / Opteron 165 (XP x64) / Q6600 (Vista) / Ryzen 5 5600X (10)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:19
Soms is het inderdaad een drama. Die lipjes kun je vaak met een plectrum open wippen.

De Dell laptop van zowel mijn vader als moeder kon ik met een schroef en een klepje de hhd vervangen.
Die van mijn vrouw uit het zelfde jaar, moest de bovenkant en toetsenbord eraf. Idem voor de hp van mijn masseuse. Hdd vervangen voor ssd, halve laptop open.

Soms snap ik er ook geen hout van hoe die gedachtengang in elkaar zit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cwarcher
Dell laptops (de oudere modellen) waren heerlijk eenvoudig qua reparaties, nieuwere lijden ook aan het fenomeen dat dat allemaal moeilijk moet kennelijk.

Laatst was bij laptop van andere zoon een toets afgebroken, een Lenovo Legion gaminglaptop.
Daar maakte ik dus ook de fout een nieuw keyboard te bestellen. Zou netjes zijn dat dergelijke leveranciers erbij zeggen dat montage ietwat lastig is. Montage filmpje op Youtube duurde iets van 3 kwartier, echt het hele ding moest uit elkaar om een keyboard te vervangen.
Na 5 minuten prutsen die leverancier maar gebeld of zij dat wilden doen, gelukkig was dat ook een reparatietoko......
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee