Hoi, ik ben neit zo thuis in deze software, maar ik heb zelfstandig mijn 2000 server zo gekregen dat ik op aan kan loggen en met active directorie resorces kan sharen. Ik heb daarop ook apache draaien, en locaal werkt dat prima nu. (met wat van jullie aller hulp, waarvoor mijn dank)
nu is mijn volgende vraag:
Ik wil hem ook als echte webserver gaan gebruiken. OP mijn website moet een stukje komen dat met een wachtwoord is beveiligd.
Moet ik daarvoor van de w2000 beveiliging gebruik maken, zo ja hoe ? of kan ik dat in apachte aangeven en zo ja, hoe ?
Ik wil graag per "surfer" een wachtwoord, dus niet 1 wachtwoord voor allen.
Oh ja. hoe zit het met de restricties voor die server met het aantal users ? ik heb 5 acces licenties. Heeft dat er mee te maken of niet ?
misschie vraag ik wat veel tegelijk.....
nu is mijn volgende vraag:
Ik wil hem ook als echte webserver gaan gebruiken. OP mijn website moet een stukje komen dat met een wachtwoord is beveiligd.
Moet ik daarvoor van de w2000 beveiliging gebruik maken, zo ja hoe ? of kan ik dat in apachte aangeven en zo ja, hoe ?
Ik wil graag per "surfer" een wachtwoord, dus niet 1 wachtwoord voor allen.
Oh ja. hoe zit het met de restricties voor die server met het aantal users ? ik heb 5 acces licenties. Heeft dat er mee te maken of niet ?
misschie vraag ik wat veel tegelijk.....