Vraag

• Kevinb219
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-03-2021
Goedemorgen allemaal,

Mijn vraag:

Als ik een ps5 uit het buitenland koop.
Bijvoorbeeld via Amazon Italie of Frankrijk.
hoe zit het dan met het volgende:

Garantie:

Stel dat er iets mis is met de playstation.
Moet ik de ps5 dan weer naar bv Italie sturen of kan dit via Nederland?

Invoerkosten

Komen deze kosten nog bovenop de prijs?

ik hoor het graag :)

harstikke bedankt! en maak er een mooie dag van!

Alle reacties

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Kevinb219 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:47:
Garantie:

Stel dat er iets mis is met de playstation.
Moet ik de ps5 dan weer naar bv Italie sturen of kan dit via Nederland?
Ja, garantie verloopt via de winkel van aanschaf.
Invoerkosten
Komen deze kosten nog bovenop de prijs?
Binnen de EU: nee
Buiten de EU: zeer waarschijnlijk

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Zelfs als je bij Amazon.nl haalt:
Amazon heeft geen distributiecentrum in NL, dus het komt alsnog uit Frankrijk, Duitsland, ergens in de EU.
Waar je op dient te letten of het Amazon zelf of een 3rd party is, staat altijd aangegeven op de website.
In het geval van 3rd party verloopt het altijd via 3rd party.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee