Hi Prepay oplichters?

Pagina: 1
Acties:

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Ik ben nou al zo'n 2 jaar een Hi Prepay gebruiker, maar de diensten vind ik niet echt om over naar huis te schrijven

1. beltegoed is nog maar 6 maanden geldig (ipv 12 maanden)
2. minimale opwaardering is nu 44,07 (20 euro)

Nou las ik op de hi site het volgende:
KPN Mobile maakt het voor klanten aantrekkelijker om een abonnement te nemen en laat niet of nauwelijks bellende prepaidklanten op termijn meer betalen voor hun bereikbaarheid
Zoiets zet je toch niet op je site? willen ze dat prepaid afstoten ofzo omdat het niet genoeg oplevert?

Wat vinden jullie van deze ontwikkelingen?

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

ik ben het inderdaad met je eens !
ik stond raar te kijken :? ! toen ik een opwaardeer kaartje wou halen dat je te horen krijgt dat ze niet meer verkopen ! voor 25,- maar voor 44,07 euro ! laat ze dit dan meedelen aan hun klanten en niet zomaar invoeren echt iets voor kpn eerst kpn dan de rest ! |:(

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op woensdag 15 augustus 2001 13:52 schreef Slasher het volgende:
1. beltegoed is nog maar 6 maanden geldig (ipv 12 maanden)
Waar heb je dat gelezen? Op de site of op zo'n opwaardeerkaart?
Nou las ik op de hi site het volgende:
[..]
Zoiets zet je toch niet op je site? willen ze dat prepaid afstoten ofzo omdat het niet genoeg oplevert?

Wat vinden jullie van deze ontwikkelingen?
Niet bepaald klantvriendelijk van KPN. Dit heeft dadelijk alleen maar tot gevolg dat er een helehoop mensen overstappen naar een andere mobiele aanbieder die verder niks anders heeft om geld mee te kunnen vangen. KPN heeft toch nog altijd het vaste netwerk voor een heel groot deel in handen.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
Ben ik ff blij dat ik bij Telfort zit...ik laadt dat tegoed 1x in 3 maanden op ofzo...als ik elke keer als het op is weer ga halen kost het me 50 piek per maand ofzo...damn die mobieltjes zijn doelloos eigenlijk (voor 98% :P)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Lekker weer dan :(
ik bel haast _nooit_ met mijn telefoon. Wat een geldklopperij :r

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 08:03
Wat een naaiers..ik kocht eens in de zoveel maand ook eens een kaartje van fl. 25, waar ik dan weer een hele poos mee vooruit kon...Welke provider heeft nog wel fl 25,- kaartjes ?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
je wordt gewoon verplicht om die 44 gulden in 6 maanden op te bellen echt schandalig

How bad is it on a scale from one to Spurs

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 17:27 schreef wilbert het volgende:
Wat een naaiers..ik kocht eens in de zoveel maand ook eens een kaartje van fl. 25, waar ik dan weer een hele poos mee vooruit kon...Welke provider heeft nog wel fl 25,- kaartjes ?
Telfort doet ook aan F 25,- kaarten. Als de Euro er is zullen ze die denk ik vervangen door 10 Euro kaarten. Dat is namelijk ook het minimumbedrag in Euro's wat ik met mijn M35i van de Postbank kan opwaarderen. :)

Wat de KPN nu doet vind ik te ver gaan. Het gaat dubbelop: en je moet per keer meer opwaarderen, en het moet vaker :(.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

44 gulden gedeeld door 6 = 7,33 kun je nog beter via internet abbo n emen ben je goedkoper uit :r

Verwijderd

pfff, kheb vandaag mn ma mn oude tel. gegeven.. ( pocketline gripz, hi Prepay) en ze wilt em alleen gebruiken voor noodgevallen. Lekker is dat. dan moet ze dus binnen een half jaar 40,- opgebelt hebben? wat een gemekker weer..

Verwijderd

tja blij dat ik binnenkort mn telefoontje van de postbank krijg 8-)

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 17:27 schreef wilbert het volgende:
BEN heeft meen ik nu (oa) 10 euro kaartjes

Verwijderd

BEN heeft meen ik nu (oa) 10 euro kaartjes
weet het wel zeker. heb me ex-vriendin er in totaal 3 cadeau gedaan.
zijn Fl. 22,04 als ik het me goed herinner :)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op woensdag 15 augustus 2001 21:00 schreef SICdude het volgende:

[..]

weet het wel zeker. heb me ex-vriendin er in totaal 3 cadeau gedaan.
zijn Fl. 22,04 als ik het me goed herinner :)
ja ben heeft 10 euro
komt neer op 22,04 jah

en het is echt waar van kpn
6 maanden en min 20 euro aanschaf

leuk he KPN (zie ook topic over cistron)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
ben idd 10 euro

ben heeft ook nog dat je nummer nu nog maar 6 maanden geldig is... je moet of in die 6 maanden bellen of opwaarderen... tering wat een naaizooi zeg die kut providers in NL :)

Verwijderd

Hmm hoe zit het met libertel?

Ik heb nu nog een oude koeldiepvriescombi maar ben wel eens wat aan het rond kijken.

Omdat Ben, telfort en dutchtone hier toch geen ontvangst hebben wordt het dus libertel of kpn.
Pagina: 1