Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• beschuitfluiter
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 07:42

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Topicstarter
Ik heb een Eufy 2 pro set gekocht voor video bewaking icm een homebase 2 alleen heb ik behoorlijk wat issues.

Zo heb ik totale random momenten van opnemen. Als ik er voor ga staan dansen en springen doet ie niets, maar een ander persoon de ene keer wel en de andere keer niet en het streamen naar chromecast werkt ook maar 5 seconden.

Hebben meer mensen hier last van of is het product an sich gewoon niet top

Ik heb al de gevoeligheid op 7 gezet en op alle moties en niet alleen mensen.
Ik heb al zones proberen in te stellen.
Ik heb de camera's al opnieuw toegevoegd
Ik heb de homebase al opnieuw opgestart
Ik heb alle firmware geupdate
Beide camera's hebben "uitstekend" wifi signaal naar de homebase 2.

Dus ik twijfel om het product retour te sturen als het gewoon gammel hardware/software betreft

¯\_(ツ)_/¯

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True