• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 15:30

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Topicstarter
Ik heb een Eufy 2 pro set gekocht voor video bewaking icm een homebase 2 alleen heb ik behoorlijk wat issues.

Zo heb ik totale random momenten van opnemen. Als ik er voor ga staan dansen en springen doet ie niets, maar een ander persoon de ene keer wel en de andere keer niet en het streamen naar chromecast werkt ook maar 5 seconden.

Hebben meer mensen hier last van of is het product an sich gewoon niet top

Ik heb al de gevoeligheid op 7 gezet en op alle moties en niet alleen mensen.
Ik heb al zones proberen in te stellen.
Ik heb de camera's al opnieuw toegevoegd
Ik heb de homebase al opnieuw opgestart
Ik heb alle firmware geupdate
Beide camera's hebben "uitstekend" wifi signaal naar de homebase 2.

Dus ik twijfel om het product retour te sturen als het gewoon gammel hardware/software betreft

¯\_(ツ)_/¯

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-01 21:18
Heb je de set nog, en bevalt ie?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Topicstarter
Ja; ik heb 1 camera omgeruild en daarna weinig problemen ervaren.
De camera moet echt buiten hangen om beweging buiten te registreren.
Achter een raam werkt niet.
Voor de rest bevalt de accu me prima; ding gaat echt maanden mee
Met software update kun je nu ook gedeelten zwart maken, wat wettelijk ooit handig is.
Beeldkwaliteit en geluidskwaliteit is ook prima.
Ik overweeg om de deurbel ook nog aan te schaffen.

¯\_(ツ)_/¯

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:45
beschuitfluiter schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:02:
Ja; ik heb 1 camera omgeruild en daarna weinig problemen ervaren.
De camera moet echt buiten hangen om beweging buiten te registreren.
Achter een raam werkt niet.
Voor de rest bevalt de accu me prima; ding gaat echt maanden mee
Met software update kun je nu ook gedeelten zwart maken, wat wettelijk ooit handig is.
Beeldkwaliteit en geluidskwaliteit is ook prima.
Ik overweeg om de deurbel ook nog aan te schaffen.
Ik heb sinds deze week ook een deurbel en 2 Pro camera van Eufy.

Maar dat ik een gedeelte kan zwart maken kan ik niet vinden.

Mag ik vragen welke software versie je hebt?
ik heb:
homebase 2:
- systeemversie: 2.1.8.5h
- sub: 1.3.0.9

eufy 2 pro: 3.1.4
deurbel: 1.1.1.7

Als ik zoek op internet zou de 2 Pro een versie in de 2.x.x moeten hebben, maar die krijg ik er bij niet op (of geeft niet aan dat deze beschikbaar is).
Zelfde geldt ook wel voor de deurbel.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Topicstarter
stimpyrulez schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:38:
[...]

Ik heb sinds deze week ook een deurbel en 2 Pro camera van Eufy.

Maar dat ik een gedeelte kan zwart maken kan ik niet vinden.

Mag ik vragen welke software versie je hebt?
ik heb:
homebase 2:
- systeemversie: 2.1.8.5h
- sub: 1.3.0.9

eufy 2 pro: 3.1.4
deurbel: 1.1.1.7

Als ik zoek op internet zou de 2 Pro een versie in de 2.x.x moeten hebben, maar die krijg ik er bij niet op (of geeft niet aan dat deze beschikbaar is).
Zelfde geldt ook wel voor de deurbel.
Zwart maken doe je bij eigenschappen van je camera, en dan privacyzones, dan op t plusje drukken en dan krijg je een vlak wat je kunt aanpassen, net als de bewegingszones dus.

homebase heb ik 2.1.8.5h met subsystem 1.3.0.9
camera heb ik 3.8.4 met sub system 1.0.91-20210303

¯\_(ツ)_/¯

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06:58
Leuk dit te lezen. Ik ben ook opzoek naar een dergelijk camera systeem. Zie dat Eufy nog veel meer beveiligings onderdelen heeft die te koppelen zijn aan het systeem.
Maar weet toevallig iemand hoe ver het bekijk qua verbinding op de wifi is. Wil hem achter in de tuin hangen en daar is wel wifi maar niet de wifi waar de centraal box van de camera op aangesloten zou worden.

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:40
Het bereik is niet denderend is mijn ervaring. Ik ben al dagen bezig bij mijn dochter om twee Pro camera's te verbinden met de Homebase maar dat wil maar niet lukken. Een van de twee gaat telkens off line. Een camera hangt 3 meter van de Homebase en de andere op 6 meter. Blijkbaar is dat al te ver uit elkaar. De Homebase aangesloten via de ethernetkabel en ook via de WiFi (KPN Superwifi) maar telkens gaat een van de twee camera's off line.
Via de FB Eufygroep komt dit wel vaker voor lees ik. Een tweede Homebase zou een oplossing moeten zijn. Maar als de Homebase deze afstanden (3 en 6 mtr) al niet aankan.....

Zelf maak ik gebruik van een Ring camera, geen enkel probleem met het bereik. (Wel een jaarlijks abonnement voor de opslag, dat heeft Eufy dan weer niet)

[Voor 12% gewijzigd door sonsan op 25-12-2021 16:35]

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 16:26

EXX

EXtended eXchange

Ik heb daarom een Eufy Solocam aangeschaft, die werkt gewoon via je wifi, en niet via een homebase.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09

MrMonkE

★ Adblocker or bust ★

EXX schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 16:42:
Ik heb daarom een Eufy Solocam aangeschaft, die werkt gewoon via je wifi, en niet via een homebase.
Werkt dat ook lekker in bijvoorbeeld HomeAssistant?

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 16:26

EXX

EXtended eXchange

Geen idee. Ik gebruik de camera gewoon via de Eufy app.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee